  • 101. Data: 2005-07-01 21:49:46
    Temat: Re: Wychowanie przez pracę
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Roman G. wrote:
    > witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a) w wiadomości:

    czytałem i zdania nie zmieniam.
    dyrektor pod groźbą niewydania świadectwa zmusza uczniów do pracy na
    rzecz szkoły.
    Dodatkowo obiecuje im, że anuluje im godziny nieobecności w szkole, bo
    nie wiem jak inaczej można uznać odpracowanie wagarów, co podpada pod
    fałszowanie dokumentacji szkolnej.
    Dorzuciłbym jeszcze do tego korzyść majątkową na rzecz szkoły, bo gdyby
    nie robili tego uczniowie, to dyrektor musiałby normalnie za to zapłacić.
    Myślę, że wyborcza ma już pierwszą stroną zapełnioną.

  • 102. Data: 2005-07-01 21:51:35
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(a) w wiadomości:

    > Wiec poprzestańmy na odmiennym. Zresztą przyznam Ci, że tak sie trochę
    > droczyłem. Nie jestem pewien, jak by do tego podszedł sąd.

    ..lecz przeczuwasz, że to Johnson ma rację ;-)

    > Ale chciałbym widzieć minę owego dyrektora po otrzymaniu tych rachunków. :-)

    A ja miny tych uczniów, którzy za prowokacyjne rżnięcie głupa sprzątają po
    pięć godzin dodatkowo :-)

    RG

  • 103. Data: 2005-07-01 21:51:44
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Wiec poprzestańmy na odmiennym. Zresztą przyznam Ci, że tak sie trochę
    > droczyłem. Nie jestem pewien, jak by do tego podszedł sąd. Ale chciał
    > bym widzieć minę owego dyrektora po otrzymaniu tych rachunków. :-)

    Ja bym się nie zdziwił, jakby wszyscy stwierdzili, że pracowali bo
    dyrektor im powiedział, że im za to zapłaci.
    Pytanie ile mieli lat. jak wystarczająco aby podpisać umowę, to mogą
    dyrektora ugotować na ciepło.

  • 104. Data: 2005-07-01 21:53:57
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał w wiadomości:

    > zasady, to uważam, że akurat nauczyciel nie może wydać takiego
    > polecenia, a moze jedynie poprosić o pozamiatanie. W wypadku odmowy
    > niestety zostaje mu samemu złapać za miotłę, skoro pozamiatanie jest
    > konieczne.

    Napiszę całkiem szczerze i spontanicznie: dawno się tak nie uśmiałem :-D

    RG

  • 105. Data: 2005-07-01 21:57:39
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości:

    > Ja bym się nie zdziwił, jakby wszyscy stwierdzili, że pracowali bo
    > dyrektor im powiedział, że im za to zapłaci.

    A więc nie zdziwiłbyś się, gdyby uczniowie popełnili przestępstwo?

    RG

  • 106. Data: 2005-07-01 21:59:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Roman G. wrote:

    > A więc nie zdziwiłbyś się, gdyby uczniowie popełnili przestępstwo?

    a dlaczego popełnili przestępstwo.
    mogli to tak zrozumieć.
    Jak mi ktoś proponuje, abym cos dla niego wykonał to zakładam, że mi za
    to zapłaci. To chyba oczywiste.

  • 107. Data: 2005-07-01 22:03:46
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Jakiś czas temu spieraliśmy się o prawo do dokonania rozboju na uczniu
    > przez dyrektora szkoły lub nauczyciela

    Tam był taki rozbój, jak tu korupcja... ;-)

    RG

  • 108. Data: 2005-07-01 22:04:42
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A po polsku :-) To polskojęzyczna grupa. Tym bardziej, że istnieje
    > polska wersja tego tekstu.

    Polski rzad jednak czyniwszytko zeby nie byl dostepny w sieci. Tekst
    wziety z COE.int

  • 109. Data: 2005-07-01 22:05:24
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Roman G. wrote:
    > telimena <h...@w...pl> napisał(a) w wiadomości:

    > Strach pomyśleć, co ja łamię, gdy pod groźbą kary, a więc pod przymusem, każę
    > synowi poodkurzać pokój...
    >
    > RG

    Ale ty nie jestes urzednikiem.

  • 110. Data: 2005-07-01 22:11:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:da4avd$obv$1@inews.gazeta.pl...
    > Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(a) w wiadomości:

    > Ale co jest sprzeczne z prawem? Prace porządkowe na rzecz szkoły?

    No to wytnę cytat, do którego się odniosłem:

    "choćby najwłaściwsze środki wychowawcze nie są prawem w Polsce.
    Ale mogą być w majestacie prawa stosowane."

    Czy teraz jasne? Nie wiem jaki był Twój zamysł, ale wyszło jak wyszło.