    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wózkarnia w bloku spółdzielczym
    Date: Mon, 13 Dec 2010 09:59:58 +0100

    W dniu 2010-12-12 18:19, Zmylna pisze:

> [...]
    > wózkarnia a wiedziałem skądinąd, że mają do niej klucz.
    > Wszyscy bez wyjątku odmówili pożyczenia klucza na czas dorobienia (30min
    > ?). Klucz dostałem dopiero po interwencji miłej Pani z administracji,
    <ciach>
    > to zrobić. W ramach ciekawostki napisze Ci jeszcze, że w klatce tej
    > mieszka człowiek, z którym znam się odkąd mieszkam w tym bloku i który dał
    > by mi klucz ale rodzina tak na niego wpłynęła, że zaczął kłamać, że klucza
    > nie ma (dorosły facet).
    > Dokładnie ta sama walka teraz o uprzątnięcie.
    Obawiam się, że walczyć będzie do upadłego, tzn gdy w końcu Ty
    odpuścisz. Przedstawiona przez Ciebie sytuacja jasno dowodzi, że jesteś
    JEDYNĄ zainteresowaną wózkarnią osobą, a przeciwko sobie masz
    pozostałych lokatorów którym obecny stan rzeczy odpowiada. Formalnie
    masz prawo domagać się opróżnienia wózkarni, ale oni też mają formalnie
    prawo zgłosić wniosek o przekwalifikowanie tego pomieszczenia na inną
    funkcję. Niestety to są uroki mieszkania w budynku wielorodzinnym.

    > PS.
    > Poza tym ludzie nie zachowują się tak, że jak administracja o coś prosi
    > w ogłoszeniu to oni je zrywają i mają w głębokim poważaniu.
    > Dodam, ze ogłoszeń bylo już może z 5 :]
    Patrz wyżej. Oni po prostu działają w swoim interesie, jakkolwiek
    pojętym. Wasze interesy są sprzeczne, tyle że ich jest więcej.

    --
    MZ