  • 1. Data: 2003-08-22 10:22:39
    Temat: Woooow, zadzwonila do mnie firma windykacyjna w sprawie Idei, juz mam się bać ???
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    Jakis czas temu (co wytrwalsi na tej grupie znają temat) skonczyly mi
    sie pieniadze i przestalem placic za Idee. Chcialem rozwiazac z nimi
    umowe polubownie jak czlowiek z czlowiekiem, wkoncu placilem
    regularnie i terminowo rachunki, ale olali mnie, wszelka
    korespondencja trafiała w próżnie.
    W koncu jak przestalem placic to racz yli przyslac note obciążeniową
    na 750zł (to bylo w marcu) na to ja oczywiscie wyslalem do nich
    listem poleconym prosbe o jej anulowanie.
    W czerwcu dostalem pismo w ktorej Idea zgodzila sie na anulowania pod
    warunkiem ze najpierw splace zadluzenie a potem ponownie dokonam
    reaktywacji numeru, wiec ja spokojnie zaczalem zadluzenie splacac (za
    rachunek oczywiscie a nie za note potraceniowa).
    Potem dowiedzialem sie ze na adres na ktory byla zarejestrowana
    komorka wysylane sa wezwania do zaplaty z Intrum Justitia. Podobno
    rowniez tam wydzwaniali
    Wzialem jedno z nich i puscilem do nich maila z numerem telefonu do
    mnie, a niech sobie zadzwonia, w koncu to mnie nic nie kosztuje,
    zobacze co beda mieli ciekawego do powiedzenia.

    Dzisiaj o 7 w nocy dzwoni do mnie kobita i zaczyna nawijać swój
    monolog, widac ze malo ja interesowalo co mam do powiedzenia i ze
    nawet nie potrafila prawidłowo podać mi daty wystawienia powstałem
    wierzytelności (z wielkim oburzeniem "pan powinien wiedzieć
    najlepiej"), zresztą na piśmie ponaglającym tez nie bylo takich
    informacji tylko kwota, jakies wyliczenia odnosnie kosztów i
    straszenia sądem, komornikiem i tym podobnymi rzeczami.
    Podobnie tutaj, jaj ja spokojnie stwierdziłem ze posiadane dane są
    blędne to kobieta się na mnie wydarła że to niemożliwe i że system już
    wygenerowal pozew, czeka tylko na jej podpis i że ona go podpisze.
    Odpowiedzialem kobiecie: "to niech pani podpisuje" na to ona wielce
    zbulwersowana zaczęła wrzeszczeć że spotkamy się w sądzie w warsiaffce
    i rozłączyła się.

    Szkoda że byłem zaspany bo miałem wielką chęć porozmawiać o ich
    skorumpowanych sądach i łysych komornikach z kijami baseball-owymi w
    ręku, jak znam życie baba jeszcze zadzwoni więc może pociągne dalej
    temat.

    Biorac pod uwage treści telefonów oraz ich rozbieżnośc z posiadanymi
    przeze mnie dokumentami (wszystko skrupulatnie jest przeze mnie
    zbierane) stwierdzam jednoznacznie że z tych firm windykacyjnych
    próbują brać na krzyki, wrzaski i tym podobne, zaś przy pytaniu o
    konkrety zapada grobowa cisza i jest kontynuowanie wyreżyserowanej
    wcześniej rozmowy funkcjinującej na zasadzie: firma windykacyjna mówi,
    dlużnik słucha

    czekamy na dalsze posunięcia działającej z pogwałceniem 191KK Intrum
    Justitia, o wszystkim mam zamiar informowac :)

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea nie żyje POTS (59)8339018

  • 2. Data: 2003-08-22 11:17:19
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>

    futszaK <f...@W...irc.pl> wrote in

    > Jakis czas temu (co wytrwalsi na tej grupie znają temat) skonczyly mi
    > sie pieniadze i przestalem placic za Idee.

    To wlasciciwe powinno wystarczyc za caly komentarz do sprawy. Zadziwia mnie
    lekkosc z jaka podchodzi sie do wlasnych zobowiazan. I prob dochodzenia swych
    roszczen przez wierzycieli. Zawsze jest to nielegalny, agresywny napad na Bogu
    ducha winnego dluznika, ktoremu po prostu skonczyly sie pieniadze... Jkas paranoja
    to jest.

    > czekamy na dalsze posuni?cia dzia?ającej z pogwa?ceniem 191KK Intrum
    > Justitia, o wszystkim mam zamiar informowac :)

    To juz chyba pusciles wodze fantazji? Gdzie tu przemoc lub grozba bezprawna?

    Zaplac po prostu.

    Pozdr.

  • 3. Data: 2003-08-22 11:57:35
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>

    On Fri, 22 Aug 2003 11:17:19 +0000 (UTC), "S.Koper"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    > To wlasciciwe powinno wystarczyc za caly komentarz do sprawy. Zadziwia mnie
    > lekkosc z jaka podchodzi sie do wlasnych zobowiazan.

    gdybym lekko podchodzil to w momencie rozwiazywania DG wysłałbym do
    nich pismo że rozwiązuje DG i w związku z tym rozwiązuje z nimi umowe,
    przez rok czasu jednak płaciłem regularnie i terminowo, ale pieniądze
    się poprostu skończyły

    > To juz chyba pusciles wodze fantazji? Gdzie tu przemoc lub grozba bezprawna?

    w przepisie jest napisane "lub" a nie "i", a przemoc nie musi być
    wcale fizyczna ale również i psychiczna a taką w/w windykator stosuje.

    Może od razu po takim telefonie iść do lekarza, zbadać się co
    potwierdzi że jestem zdenerwowany, dołączyć zaświadczenie że należe do
    osób o zwiększonym ryzyku zawału serca i wysłać stosowny wniosek do
    prokuratury ????

  • 4. Data: 2003-08-22 12:10:57
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>

    > gdybym lekko podchodzil to w momencie rozwiazywania DG wyslalbym do
    > nich pismo ze rozwiązuje DG i w związku z tym rozwiązuje z nimi umowe,
    > przez rok czasu jednak placilem regularnie i terminowo, ale pieniądze
    > sie poprostu skonczyly

    I myslisz, ze zlikwodowanie dg upowaznia cie do rozwiazania umowy z operatorem
    sieci komorkowej bez zadnych konsekwencji..? Troche to naiwne.

    > w przepisie jest napisane "lub" a nie "i", a przemoc nie musi byc
    > wcale fizyczna ale równiez i psychiczna a taką w/w windykator stosuje.

    Przepraszam, moge sie usmiac..? A coz on takiego robi, dzwoni? I zada zwrotu
    naleznosci?

    > Moze od razu po takim telefonie iśc do lekarza, zbadac sie co
    > potwierdzi ze jestem zdenerwowany, dolączyc zaświadczenie ze naleze do
    > osób o zwiekszonym ryzyku zawalu serca i wyslac stosowny wniosek do
    > prokuratury ????

    Tiaa, a potem wyslij to do S. Mrozka, moze bedziesz natchnieniem i narodzi sie z
    tego ciekawy dramat jakis.

  • 5. Data: 2003-08-22 12:44:25
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>

    On Fri, 22 Aug 2003 12:10:57 +0000 (UTC), "S.Koper"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    > I myslisz, ze zlikwodowanie dg upowaznia cie do rozwiazania umowy z operatorem
    > sieci komorkowej bez zadnych konsekwencji..? Troche to naiwne.

    mysle ze gdybym wtedy zrezygnowal i nie ciagnal tej umowy przez rok
    czasu placac regularnie i terminowo rachunki to by to mnie mniej
    kosztowało

    era zmniejsza kare proporcjonalnie do pozostałego okresu lojalki, plus
    w takich sytuacjach w ogole rezygnuje z pobierania oplaty wiedzac ze
    klient dzisiaj pieniedzy nie ma ale za jakis czas znowu bedzie mial i
    wróci, jak widac w idei panuje bałagan i nawet nie zauwazyli ze im
    zaczalem splacac zadluzenie

    > Przepraszam, moge sie usmiac..? A coz on takiego robi, dzwoni? I zada zwrotu
    > naleznosci?

    wykrzykuje mi przez telefon a to juz jest forma przemocy psychicznej

    > Tiaa, a potem wyslij to do S. Mrozka, moze bedziesz natchnieniem i narodzi sie z
    > tego ciekawy dramat jakis.

    znacznie lepiej jest to dobarwić i dac na pożarcie mediom, one lubią
    takie sensacje a temat windykacji należności byłby doskonale poczytnym
    przez silną i stale rozwijającą się grupe zawodową bezrobotnych.

  • 6. Data: 2003-08-22 12:55:08
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>

    > mysle ze gdybym wtedy zrezygnowal i nie ciagnal tej umowy przez rok
    > czasu placac regularnie i terminowo rachunki to by to mnie mniej
    > kosztowalo

    Madry Polak po szkodzie.

> [...]
    > klient dzisiaj pieniedzy nie ma ale za jakis czas znowu bedzie mial i
    > wróci, jak widac w idei panuje balagan i nawet nie zauwazyli ze im

    Ciesze sie, ze era costam costam. Tylko jakie to ma znaczenie w tym przypadku?
    Jestes dluznikiem musisz sie liczyc z tym, ze ktos bedzie chcial ten dlug
    wyegzekwowac.

    > wykrzykuje mi przez telefon a to juz jest forma przemocy psychicznej

    Pheheh, nie wierze. Wykrzykuje. I co, to wszystko? Nie, nie moge.... Coz,
    przynajmniej poprawiles mi humor. Co do pojecia przemocy polecam lekture jakiegos
    komentarza do k.k.

    > znacznie lepiej jest to dobarwic i dac na pozarcie mediom, one lubią
    > takie sensacje a temat windykacji nalezności bylby doskonale poczytnym
    > przez silną i stale rozwijającą sie grupe zawodową bezrobotnych.

    Pheheh...ponownie rotfl. Musialbys naprawde mocno "dobarwic" zeby lyknely to
    media. Juz widze te naglowki: "Wierzyciel pokrzykuje na dluznika - prokuratura
    bada sprawe."

    Naprawde nie moge....

  • 7. Data: 2003-08-22 12:58:35
    Od: "r21" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek Kruk" <t...@s...rubikon.pl> napisał w wiadomości
    > On Fri, 22 Aug 2003 12:10:57 +0000 (UTC), "S.Koper"
    > <s...@p...onet.pl> wrote:

    jesli tel kupiony byl na firme to teraz gdy zakonczyles dg masz prawo
    rozwiazac umowe bo jest to jeden z podawanych przyz centertela powodow...
    a firma windykacyjna krzyczy i straszy bo ma to zmiekczyc pacjenta, a jesli
    nie zmiekczy to windykator nie dostanie swojej prowizji, dlatego spiesza sie
    przed sprawa sadowa:)
    a nie placic komu jak komu ale monopolistom typu tpsa, centertel, plus czy
    era jesli jest najmniejsza mozliwosc to w rewanzu za CENE i jakosc
    swiadczonych uslug nie NALEZY:)))
    pozdro:)

  • 8. Data: 2003-08-22 13:11:27
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>

    > jesli tel kupiony byl na firme to teraz gdy zakonczyles dg masz prawo
    > rozwiazac umowe bo jest to jeden z podawanych przyz centertela
    > powodow...

    Wiesz, postanowilem to sprawdzic, przedzwonilem sobie do Bok-u i tam nie sylszeli
    o takiej mozliwosci, ale pewnie wiesz lepiej. Jesli masz ochote sprawdzic polecam
    nr tel. 0-22 634-28-82

    > a nie placic komu jak komu ale monopolistom typu tpsa, centertel, plus
    > czy era jesli jest najmniejsza mozliwosc to w rewanzu za CENE i
    > jakosc swiadczonych uslug nie NALEZY:)))

    Jasne, jasne. Czekam tylko na pierwszego, ktory potraktuje ciebie jak wstretnego
    "monopoliste" i stwierdzi, ze placici nie nalezy.
    Swoja droga, plus, era, idea.. to trzech ..monopolistow..? Chyba czegos nie
    rozumiem, ale...

  • 9. Data: 2003-08-22 13:32:27
    Od: "r21" <r...@o...pl>

    Użytkownik "S.Koper" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sylszeli
    > o takiej mozliwosci, ale pewnie wiesz lepiej. Jesli masz ochote sprawdzic

    racja ale nie do konca:)
    nie ma kary gdy tel kupiony jest na spolke akcyjna i chyba zoo
    pozdro:)

  • 10. Data: 2003-08-22 13:50:39
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>

    On Fri, 22 Aug 2003 12:55:08 +0000 (UTC), "S.Koper"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Madry Polak po szkodzie.

    tiaaa, błedem moim było to że jak głupi przez rok czasu płaciłem
    regularnie i terminowo, ale cóż, teraz nie popełnie kolejnego błędu i
    napewno im nie zapłace
    ja naprawde moge żyć w mieszkaniu w którym stoi jedynie 5 komputerów
    na kartonach na które mam dokument że należą do kogoś innego, zaś
    pieniądze trzymać na koncie bankowym należącym również do kogoś innego
    komornik se będzie mógł skoczyć

    > Ciesze sie, ze era costam costam. Tylko jakie to ma znaczenie w tym przypadku?
    > Jestes dluznikiem musisz sie liczyc z tym, ze ktos bedzie chcial ten dlug
    > wyegzekwowac.

    chcieć to se mogą a z pustego i salomon nie naleje

    mogą se windykować, wysyłać pisma, mnożyc zera przy kwocie zadłużenia,
    jak ja nie mam to i tak im nie dam