  • 1. Data: 2003-08-22 08:50:16
    Temat: Alimenty!!
    Od: "kolin" <k...@e...pl>

    Chcialem sie dowiedziec po jakim czasie od momentu nieplacenia alimentow
    moge to zglosic do komornika albo innych instytucji o splate (ewentualnie
    gdzie z tym problemem moge sie zglosic)

    Pozdraviiam
    kolin

  • 2. Data: 2003-08-22 09:12:51
    Temat: Re: Alimenty!!
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik kolin <k...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bi4lbe$cao$...@h...e-wro.net...
    > Chcialem sie dowiedziec po jakim czasie od momentu nieplacenia
    alimentow
    > moge to zglosic do komornika albo innych instytucji o splate (ewentualnie
    > gdzie z tym problemem moge sie zglosic)

    w wyroku czy ugodzie wyszczególniono date do kiedy ma być uregulowana
    należność za kazdy miesiąc po tej dacie mogę natychmiast zgłosić sie do
    komornika z wnioskiem o egzekucje

    Sanddra

  • 3. Data: 2003-08-22 14:19:17
    Od: "kolin" <k...@e...pl>

    Użytkownik "Sandra" <S...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > w wyroku czy ugodzie wyszczególniono date do kiedy ma być uregulowana
    > należność za kazdy miesiąc po tej dacie mogę natychmiast zgłosić sie do

    czyli jak pieniazki mialy wplynac do 10 kazdego miesiaca i nie wplynely w
    tym miesiacu to moge pisac pismo do komornika o egzekucje tak??
    masz moze ewentualnie wzor takiego pisma lub ogla bys mi napisac i wyslac
    mailem??
    wielkie dzieki za informacje

    Pozdraviam
    kolin