eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWoooow, zadzwonila do mnie firma windykacyjna w sprawie Idei, juz mam się bać ??? › Re: Woooow, zadzwonila do mnie firma windykacyjna w sprawi e Id ei, juz mam się bać ???
    From: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Woooow, zadzwonila do mnie firma windykacyjna w sprawi e Id ei, juz mam
    się bać ???
    Date: Fri, 22 Aug 2003 12:10:57 +0000 (UTC)

    > gdybym lekko podchodzil to w momencie rozwiazywania DG wyslalbym do
    > nich pismo ze rozwiązuje DG i w związku z tym rozwiązuje z nimi umowe,
    > przez rok czasu jednak placilem regularnie i terminowo, ale pieniądze
    > sie poprostu skonczyly

    I myslisz, ze zlikwodowanie dg upowaznia cie do rozwiazania umowy z operatorem
    sieci komorkowej bez zadnych konsekwencji..? Troche to naiwne.

    > w przepisie jest napisane "lub" a nie "i", a przemoc nie musi byc
    > wcale fizyczna ale równiez i psychiczna a taką w/w windykator stosuje.

    Przepraszam, moge sie usmiac..? A coz on takiego robi, dzwoni? I zada zwrotu
    naleznosci?

    > Moze od razu po takim telefonie iśc do lekarza, zbadac sie co
    > potwierdzi ze jestem zdenerwowany, dolączyc zaświadczenie ze naleze do
    > osób o zwiekszonym ryzyku zawalu serca i wyslac stosowny wniosek do
    > prokuratury ????

    Tiaa, a potem wyslij to do S. Mrozka, moze bedziesz natchnieniem i narodzi sie z
    tego ciekawy dramat jakis.