  • 11. Data: 2003-08-22 14:02:11
    Temat: Re: Woooow, zadzwonila do mnie firma windykacyjna w sprawi e Id ei, juz mam się bać ???
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>

    On Fri, 22 Aug 2003 13:11:27 +0000 (UTC), "S.Koper"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Jasne, jasne. Czekam tylko na pierwszego, ktory potraktuje ciebie jak wstretnego
    > "monopoliste" i stwierdzi, ze placici nie nalezy.
    > Swoja droga, plus, era, idea.. to trzech ..monopolistow..? Chyba czegos nie
    > rozumiem, ale...

    a bo to mało tych co nie płacą ???
    mam dłużnika i zwróciłem się o pomoc do Intrum to mnie olali "nie
    przyjmujemy zleceń od osób fizycznych",więc skorzystałem z okazji żeby
    wzięli w rozliczeniu mój dług ale jak widać zostałem olany po raz
    drugi

  • 12. Data: 2003-08-22 21:09:59
    Od: "Sławomir Partyka" <s...@e...com.pl>

    Użytkownik "Tomek Kruk" <t...@s...rubikon.pl> napisał w wiadomości
    > tiaaa, błedem moim było to że jak głupi przez rok czasu płaciłem
    > regularnie i terminowo, ale cóż, teraz nie popełnie kolejnego błędu i
    > napewno im nie zapłace
    > ja naprawde moge żyć w mieszkaniu w którym stoi jedynie 5 komputerów
    > na kartonach na które mam dokument że należą do kogoś innego, zaś
    > pieniądze trzymać na koncie bankowym należącym również do kogoś innego
    > komornik se będzie mógł skoczyć

    Boże, ustrzeż mnie przed takim klientem :[

    Bez pozdrowień
    SP

  • 13. Data: 2003-08-22 21:40:39
    Od: "Ben" <b...@o...pl>

    Pozwolę sobie dorzucić "3 grosze".
    Jeśli zawarłeś umowę to musisz dotrzymać jej warunków. Co to znaczy "pieniądze
    po prostu się skończyły"? Oczywiście to przykra sprawa, ale czy to musi
    obchodzić twojego wierzyciela? Piszesz bzdury o skorumpowanych sądach i
    komornikach z kijami baseballowymi, a nie przeszkadza ci, że chcesz ukrywać
    swoj majątek przed wierzycielami? Najpierw sam bądź w porządku, a potem
    oskarżaj innych.
    Pisanie zaś o zastosowaniu w twojej sytuacji art. 191 kk to już kompletne
    nieporozumienie. Owszem przemoc może być psychiczna, ale jeśli uważasz, że
    ktokolwiek uzna za przemoc telefon (nawet bardzo niemiły) wierzyciela do
    biednego dłużnika, który nie ma pieniędzy i bardzo się zdenerwował tym okrutnym
    atakiem wierzyciela to niestety się mylisz.
    Z pozdrowieniami
    Ben

  • 14. Data: 2003-08-23 06:17:23
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>

    On Fri, 22 Aug 2003 23:09:59 +0200, "Sławomir Partyka"
    <s...@e...com.pl> wrote:

    > Boże, ustrzeż mnie przed takim klientem :[

    przpraszam bardzo, czy jesteś komornikiem ???

    ostatnio w sąsiednim miasteczku (takie dosyć slamsowe) pobili
    dziewczyne tak że wylądowała w szpitalu, jak sie okazalo pobili
    niewlasciwa dziewczyne bo mieli pobic córke komornika a pobili
    dziewczyne syna komornika

    szykuje się poprawka

  • 15. Data: 2003-08-23 06:18:49
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>

    <s...@e...com.pl> wrote:

> [...]

    dziewczyne tak że wylądowała w szpitalu, jak sie okazalo pobili
    niewlasciwa dziewczyne bo mieli pobic córke komornika a pobili

    podobno szykują poprawke

  • 16. Data: 2003-08-23 08:36:43
    Od: "Sławomir Partyka" <s...@e...com.pl>

> [...]
    > dziewczyne tak że wylądowała w szpitalu, jak sie okazalo pobili
    > niewlasciwa dziewczyne bo mieli pobic córke komornika a pobili

    Pytanie do grupowiczów: czy można traktować powyższy tekst jako groźbę?

    Pozdrawiam grupowiczów
    SP

  • 17. Data: 2003-08-23 11:22:37
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>

    On Sat, 23 Aug 2003 10:36:43 +0200, "Sławomir Partyka"
    <s...@e...com.pl> wrote:

    > Pytanie do grupowiczów: czy można traktować powyższy tekst jako groźbę?

    niewinna pytanie powoduje juz jakies podejrzenia

    co za grupa :/

  • 18. Data: 2003-08-23 11:45:20
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>

    On 22 Aug 2003 23:40:39 +0200, "Ben" <b...@o...pl> wrote:

> [...]
    > swoj majątek przed wierzycielami? Najpierw sam bądź w porządku, a potem

    alez ja zadłużenie spłacam od dłuższego czasu, wymieniam
    korespondencje z wierzycielem odnośnie dalszego postępowania, zas z
    firmą windykacyjną gadać nie mam zamiaru gdyż nie powiadomiono mnie o
    fakcie przejęcia zadłużenia przez nią, zaś wierzyciel bez problemu
    przyjmuje ode mnie pieniądze które mu wpłacam.

> [...]
    > biednego dłużnika, który nie ma pieniędzy i bardzo się zdenerwował tym okrutnym
    > atakiem wierzyciela to niestety się mylisz.

    czy można uznać za wierzyciela podmiot z którego usług nie korzystałem
    i nie powiadomił mnie o przejęciu mojego zadłużenia od trzeciego
    podmiotu ???

  • 19. Data: 2003-08-23 13:40:15
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    > czy można uznać za wierzyciela podmiot z którego usług nie korzystałem
    > i nie powiadomił mnie o przejęciu mojego zadłużenia od trzeciego
    > podmiotu ???

    Jak to Cię nie zawiadomił? Cyt "Potem dowiedzialem sie ze na adres na ktory
    byla zarejestrowana
    komorka wysylane sa wezwania do zaplaty z Intrum Justitia. Podobno
    rowniez tam wydzwaniali"

    HaNkA

  • 20. Data: 2003-08-23 18:32:05
    Od: "Ben" <b...@o...pl>

> [...]
    > podmiotu ???
    >
    > Wierzyciel nie ma obowiązku pytać cię o zdanie przy przeniesieniu
    wierzytelności na inną osobę (chyba że co innego wynika z łączącej was umowy).
    Ponadto od momentu kiedy dowiedziałeś się o przelewie wierzytelności spłacanie
    długu na rzecz byłego wierzyciela, a nie nowego może ci przynieśc sporo
    kłopotu, bo może się okazać, że poproszą cię abyś drugi raz zapłacił to samo
    (oczywiście to jest do odkręcenia, ale trochę to potrwa)
    Ben