eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWoooow, zadzwonila do mnie firma windykacyjna w sprawie Idei, juz mam się bać ??? › Woooow, zadzwonila do mnie firma windykacyjna w sprawie Idei, juz mam się bać ???
    From: futszaK <f...@W...irc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Woooow, zadzwonila do mnie firma windykacyjna w sprawie Idei, juz mam się
    bać ???
    Date: Fri, 22 Aug 2003 12:22:39 +0200

    Jakis czas temu (co wytrwalsi na tej grupie znają temat) skonczyly mi
    sie pieniadze i przestalem placic za Idee. Chcialem rozwiazac z nimi
    umowe polubownie jak czlowiek z czlowiekiem, wkoncu placilem
    regularnie i terminowo rachunki, ale olali mnie, wszelka
    korespondencja trafiała w próżnie.
    W koncu jak przestalem placic to racz yli przyslac note obciążeniową
    na 750zł (to bylo w marcu) na to ja oczywiscie wyslalem do nich
    listem poleconym prosbe o jej anulowanie.
    W czerwcu dostalem pismo w ktorej Idea zgodzila sie na anulowania pod
    warunkiem ze najpierw splace zadluzenie a potem ponownie dokonam
    reaktywacji numeru, wiec ja spokojnie zaczalem zadluzenie splacac (za
    rachunek oczywiscie a nie za note potraceniowa).
    Potem dowiedzialem sie ze na adres na ktory byla zarejestrowana
    komorka wysylane sa wezwania do zaplaty z Intrum Justitia. Podobno
    rowniez tam wydzwaniali
    Wzialem jedno z nich i puscilem do nich maila z numerem telefonu do
    mnie, a niech sobie zadzwonia, w koncu to mnie nic nie kosztuje,
    zobacze co beda mieli ciekawego do powiedzenia.

    Dzisiaj o 7 w nocy dzwoni do mnie kobita i zaczyna nawijać swój
    monolog, widac ze malo ja interesowalo co mam do powiedzenia i ze
    nawet nie potrafila prawidłowo podać mi daty wystawienia powstałem
    wierzytelności (z wielkim oburzeniem "pan powinien wiedzieć
    najlepiej"), zresztą na piśmie ponaglającym tez nie bylo takich
    informacji tylko kwota, jakies wyliczenia odnosnie kosztów i
    straszenia sądem, komornikiem i tym podobnymi rzeczami.
    Podobnie tutaj, jaj ja spokojnie stwierdziłem ze posiadane dane są
    blędne to kobieta się na mnie wydarła że to niemożliwe i że system już
    wygenerowal pozew, czeka tylko na jej podpis i że ona go podpisze.
    Odpowiedzialem kobiecie: "to niech pani podpisuje" na to ona wielce
    zbulwersowana zaczęła wrzeszczeć że spotkamy się w sądzie w warsiaffce
    i rozłączyła się.

    Szkoda że byłem zaspany bo miałem wielką chęć porozmawiać o ich
    skorumpowanych sądach i łysych komornikach z kijami baseball-owymi w
    ręku, jak znam życie baba jeszcze zadzwoni więc może pociągne dalej
    temat.

    Biorac pod uwage treści telefonów oraz ich rozbieżnośc z posiadanymi
    przeze mnie dokumentami (wszystko skrupulatnie jest przeze mnie
    zbierane) stwierdzam jednoznacznie że z tych firm windykacyjnych
    próbują brać na krzyki, wrzaski i tym podobne, zaś przy pytaniu o
    konkrety zapada grobowa cisza i jest kontynuowanie wyreżyserowanej
    wcześniej rozmowy funkcjinującej na zasadzie: firma windykacyjna mówi,
    dlużnik słucha

    czekamy na dalsze posunięcia działającej z pogwałceniem 191KK Intrum
    Justitia, o wszystkim mam zamiar informowac :)

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea nie żyje POTS (59)8339018