eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWoooow, zadzwonila do mnie firma windykacyjna w sprawie Idei, juz mam się bać ??? › Re: Woooow, zadzwonila do mnie firma windykacyjna w sprawi e Id ei, juz mam się bać ???
    From: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Woooow, zadzwonila do mnie firma windykacyjna w sprawi e Id ei, juz mam
    się bać ???
    Date: Fri, 22 Aug 2003 12:55:08 +0000 (UTC)

    > mysle ze gdybym wtedy zrezygnowal i nie ciagnal tej umowy przez rok
    > czasu placac regularnie i terminowo rachunki to by to mnie mniej
    > kosztowalo

    Madry Polak po szkodzie.

    > era zmniejsza kare proporcjonalnie do pozostalego okresu lojalki, plus
    > w takich sytuacjach w ogole rezygnuje z pobierania oplaty wiedzac ze
    > klient dzisiaj pieniedzy nie ma ale za jakis czas znowu bedzie mial i
    > wróci, jak widac w idei panuje balagan i nawet nie zauwazyli ze im
    > zaczalem splacac zadluzenie

    Ciesze sie, ze era costam costam. Tylko jakie to ma znaczenie w tym przypadku?
    Jestes dluznikiem musisz sie liczyc z tym, ze ktos bedzie chcial ten dlug
    wyegzekwowac.

    > wykrzykuje mi przez telefon a to juz jest forma przemocy psychicznej

    Pheheh, nie wierze. Wykrzykuje. I co, to wszystko? Nie, nie moge.... Coz,
    przynajmniej poprawiles mi humor. Co do pojecia przemocy polecam lekture jakiegos
    komentarza do k.k.

    > znacznie lepiej jest to dobarwic i dac na pozarcie mediom, one lubią
    > takie sensacje a temat windykacji nalezności bylby doskonale poczytnym
    > przez silną i stale rozwijającą sie grupe zawodową bezrobotnych.

    Pheheh...ponownie rotfl. Musialbys naprawde mocno "dobarwic" zeby lyknely to
    media. Juz widze te naglowki: "Wierzyciel pokrzykuje na dluznika - prokuratura
    bada sprawe."

    Naprawde nie moge....