  • 1. Data: 2023-10-02 18:00:28
    Temat: Wolnościowcy
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    Krótkie podsumowanie wolnościowych idei konfederacji.

    Dlaczego chcesz głosować na konfederację?

    https://www.facebook.com/KarolModzelewskiStandUp/pos
    ts/pfbid0g1dJPbKWN6BCkaJWdhA4MiBNKMGQ3eetu7WkuQeWM46
    sM344kWCa45GxaBGMbdL5l

    Jesteś zwolennikiem uproszczenia przepisów podatkowych?
    No to skoro jesteś, to dlaczego nie chcesz głosować na konfederację?
    To nielogiczne, że nie chcesz na nich głosować, coś musi być z tobą nie
    tak, bo przecież chcesz tego samego co konfederacja. To przecież partia
    wolnościowa...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2023-10-02 18:20:07
    Temat: Re: Wolnościowcy
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:
> [...]
    > To nielogiczne, że nie chcesz na nich głosować, coś musi być z tobą
    > nie tak, bo przecież chcesz tego samego co konfederacja. To przecież

    Pytasz ba grupie prawo czy to podlega sprostowaniu w trybie wyborczym? :-)

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2023-10-02 19:01:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 Oct 2023 18:00:28 +0200, Kviat wrote:
> [...]
    > To nielogiczne, że nie chcesz na nich głosować, coś musi być z tobą nie
    > tak, bo przecież chcesz tego samego co konfederacja. To przecież partia

    Aczkolwiek np

    https://www.youtube.com/shorts/m-W7PXaRgWI

    https://www.youtube.com/shorts/ZyIfOl4sdGw

    https://www.youtube.com/shorts/4CX5fThl1Nk

    https://www.youtube.com/shorts/_LckdcYGYdQ

    i cos, czym mnie ujął
    https://www.youtube.com/shorts/eBRb_NUjGiA

    J.

  • 4. Data: 2023-10-02 19:54:13
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.10.2023 o 18:20, A. Filip pisze:

    ts/pfbid0g1dJPbKWN6BCkaJWdhA4MiBNKMGQ3eetu7WkuQeWM46
    sM344kWCa45GxaBGMbdL5l

    > Pytasz ba grupie prawo czy to podlega sprostowaniu w trybie wyborczym? :-)

    Prawo, które szykuje dla nas konfederosja, jak najbardziej da się
    wyprostować w trybie wyborczym.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 5. Data: 2023-10-02 20:09:19
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.10.2023 o 19:01, J.F pisze:

    ts/pfbid0g1dJPbKWN6BCkaJWdhA4MiBNKMGQ3eetu7WkuQeWM46
> [...]

    Ale co aczkolwiek?
    Chcesz żyć w katotalibanie, byle tylko skarbówka nie nakładała kar za
    źle wydany paragon?
    W zamian za proste podatki jesteś gotów zgodzić się na odebranie praw
    kobietom?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 6. Data: 2023-10-02 20:44:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    ts/pfbid0g1dJPbKWN6BCkaJWdhA4MiBNKMGQ3eetu7WkuQeWM46
> [...]

    Część druga dotyczy właśnie tego, czym takich jak ty ujął. Tego twojego
    "aczkolwiek".

    https://www.facebook.com/KarolModzelewskiStandUp/pos
    ts/pfbid0KRk11GCPGRPCcHo9orXxd9taN2sG9GjG1H6uVCkw6xh
    sUn4vLfikJPUigwaiNH7gl

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 7. Data: 2023-10-02 20:44:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 Oct 2023 20:09:19 +0200, Kviat wrote:
> [...]
    sM344kWCa45GxaBGMbdL5l

    > Ale co aczkolwiek?
    > Chcesz żyć w katotalibanie, byle tylko skarbówka nie nakładała kar za

    Czy w takim katotalibanie to nie wiadomo, bo choc Akt brzmi
    niepokojąco, to dotychczas nie bylo możliwosci sprawdzic co
    Konfederacja zrobi :-)

    > W zamian za proste podatki jesteś gotów zgodzić się na odebranie praw
    > kobietom?

    Ale ja mam wrażenie, ze juz zyję w takim katotalibanie, gdzie kobietom
    sie odbiera prawa, a dodatkowo skarbówka mandaty wystawia,
    bo sprzedawca połozył paragon na ladzie a nie wręczył do ręki.

    Wiec teraz zadaj pytanie, czy ja wole aby ktos nowy ukrócił samowolę
    skarbówki (*), czy aby przywrócil kobietom prawa do aborcji
    ... ale wprowadził rejestr gejów ?

    J.

    (*) skarbówka chyba sama sobie tego nie wymyslila - gdzies w
    przepisach jest, ze trzeba "wręczyc" ?

  • 8. Data: 2023-10-02 21:44:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.10.2023 o 20:44, J.F pisze:
> [...]
    >
    > Czy w takim katotalibanie to nie wiadomo, bo choc Akt brzmi
    > niepokojąco, to dotychczas nie bylo możliwosci sprawdzic co

    No pewnie... Czy w katotalibanie to nie wiadomo, ale wiadomo, że obniżą
    podatki.
    Dotychczas nie było możliwości sprawdzić, ale już wiadomo, że obniżą
    podatki, a katotalibanu nie wprowadzą.
    LOL

    > Ale ja mam wrażenie, ze juz zyję w takim katotalibanie, gdzie kobietom
    > sie odbiera prawa, a dodatkowo skarbówka mandaty wystawia,
    > bo sprzedawca połozył paragon na ladzie a nie wręczył do ręki.

    Więc trzeba wprowadzić jeszcze większy katotaliban, żeby skarbówka
    przestała wystawiać mandaty.
    Genialne.

    > Wiec teraz zadaj pytanie, czy ja wole aby ktos nowy ukrócił samowolę
    > skarbówki (*), czy aby przywrócil kobietom prawa do aborcji

    Wiem co wolisz.
    W pale ci się nie mieści, że jedno drugiego nie wyklucza.
    Twierdzisz, że nie da się ukrócić samowoli jakiegoś urzędnika skarbowego
    bez odbierania kobietom praw?

    > ... ale wprowadził rejestr gejów ?

    Zrozumiałeś z tego tyle, co twój lider.
    Ten cały "rejestr gejów" to przecież wymysł waszych konfederuskich
    błyskotliwych umysłów, a nie lewicy. On tak sobie "zinterpretował"
    związki partnerskie i wymyślił chwytliwy slogan dla debili. Tacy jak ty
    łykają to bez popijania i bezrozumnie to powtarzają, dostając wypieków
    na twarzy na samą myśl jacy jesteście cwani i jak udało się wam
    zaszachować lewicę...

    Równie dobrze można twierdzić, że to wasze katolickie państwo nadal
    prowadzi rejestr starych panien, starych kawalerów i nieślubnych dzieci
    (przyda się do wprowadzenia "bykowego"...), bo przecież to wszyscy ci,
    którzy nie zarejestrowali związku w urzędzie...
    Ten sam poziom absurdu.

    Odwróć sytuację... załóżmy, hipotetycznie, że mieszkasz w gejotalibanie,
    gdzie legalne są tylko małżeńskie związki gejowskie. I teraz,
    heteroseksualni chcieli by - na początek chociaż - móc zawierać związki
    partnerskie.
    A tu wyskakuje jakiś gejotalib i bredzi, że heteroseksualiści domagają
    się utworzenia "rejestru heteroseksualistów", hehe.
    I co? Też będziesz twierdził, że w ten sposób heteroseksualiści chcą
    stworzyć "rejestr heteroseksualistów", czy może jednak, że domagają się
    zrobienia pierwszego kroku, aby docelowo ich związki miały takie same
    prawa i były tak samo traktowane, jak związki gejów?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 9. Data: 2023-10-03 00:52:41
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    J.F napisał(a):

    ts/pfbid0g1dJPbKWN6BCkaJWdhA4MiBNKMGQ3eetu7WkuQeWM46
    sM344kWCa45GxaBGMbdL5l

    Te kwiki znam na pamięć.

    > Aczkolwiek np

> [...]

    Też idę w tą opcje, tyle że z obrzydzeniem i tylko do 20%.

    AFD (nacjonalisty/faszysty) u niemca jest już druga. Startowali ze skromnych 3%.
    Ogólnie europka się radykalizuje ze względu na migrację.

  • 10. Data: 2023-10-03 01:14:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-02, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > On Mon, 2 Oct 2023 20:09:19 +0200, Kviat wrote:
    > Czy w takim katotalibanie to nie wiadomo, bo choc Akt brzmi
    > niepokojąco, to dotychczas nie bylo możliwosci sprawdzic co
    > Konfederacja zrobi :-)

    A odczuwasz taką konieczność sprawdzenia dla każdego z możliwych
    przypadków potencjalnych zarządców? :)

    > (*) skarbówka chyba sama sobie tego nie wymyslila - gdzies w
    > przepisach jest, ze trzeba "wręczyc" ?

    Można by nawet pójść o krok dalej i zatrudniać w US osoby po amputacji
    kończyn górnych jako inspektorów polowych przeprowadzających skarbowe
    prowokacje.

    --
    Marcin