  • 1. Data: 2023-09-28 23:05:44
    Temat: psi zaprzęg - znów ta uc...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://tulodz.pl/na-sygnale/karetka-na-sygnale-przy
    blokowana-przez-kolumne-radiowozow-tu-chodzi-o-ludzi
    e-zycie-film/37cTGyuIyUKJ4XuqpRv6

    Filmik przedstawia psi zaprzęg czyli "kolumnę" kulsonów na błyskach ale
    bez gwizdków, co ma zastraszyć kierowców że niby są uprzywilejowani i
    karetkę transplanrtacyjną której kulsony nie przepuszczają przez dwie
    minuty.

    Pomijając już kwestię udawania uprzywilejowania jakim trzeba być chujem
    żeby nie przepuścić karetki?
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-10-01 16:28:51
    Temat: Re: psi zaprzęg - znów ta uc...
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Shrek napisał(a):
> [...]
    > minuty.
    >
    > Pomijając już kwestię udawania uprzywilejowania jakim trzeba być chujem

    Takie tam ciekawostki.
    https://www.youtube.com/shorts/ysBBK5e15MY

    Wg. tego ludka, niedługo zaczną wsadzać do więzienia już od 14 r.ż
    Skończy sie: "chja mi zrobicie, tylko poprawczak mi grozi"