  • 11. Data: 2023-10-03 08:14:46
    Temat: Re: Wolnościowcy
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 02.10.2023 o 20:09, Kviat pisze:

    > W zamian za proste podatki jesteś gotów zgodzić się na odebranie praw
    > kobietom?

    Fajna jest ta kwestia praw kobiet. Od lewa do prawa (za wyjątkiem konfy)
    wszyscy deklarują ich poszerzanie i szanowanie. Kobiety sobie o te prawa
    kobiet "walczą". Tylko wicie, wolny człowiek nie jest ograniczony
    przyznanymi mu prawami, tylko ograniczeniami wynikającymi z prawa. Nie
    istnieje u nas prawo, które wprowadzało by istotne ograniczenia inne dla
    m i inne dla k. A zatem cala ta walka o prawa kobiet, stawia kobiety w
    pozycji jak na tym filmiku z pierwszego posta - część gospodarstwa ciut
    wyżej w hierarchii niż trzoda ;)

    PD

  • 12. Data: 2023-10-03 13:49:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 Oct 2023 21:44:58 +0200, Kviat wrote:
> [...]
    ts/pfbid0g1dJPbKWN6BCkaJWdhA4MiBNKMGQ3eetu7WkuQeWM46
    sM344kWCa45GxaBGMbdL5l

    > No pewnie... Czy w katotalibanie to nie wiadomo, ale wiadomo, że obniżą
    > podatki.
    > Dotychczas nie było możliwości sprawdzić, ale już wiadomo, że obniżą
    > podatki, a katotalibanu nie wprowadzą.
    > LOL

    > Więc trzeba wprowadzić jeszcze większy katotaliban, żeby skarbówka
    > przestała wystawiać mandaty.
    > Genialne.

    > Wiem co wolisz.
    > W pale ci się nie mieści, że jedno drugiego nie wyklucza.
    > Twierdzisz, że nie da się ukrócić samowoli jakiegoś urzędnika skarbowego
> [...]

    Da sie, ale jeszcze nie wymyslili takiego polityka, który by się ze
    wszystkim ze mną zgadzał. Sam mam kandydowac?

    > Zrozumiałeś z tego tyle, co twój lider.
    > Ten cały "rejestr gejów" to przecież wymysł waszych konfederuskich
    > błyskotliwych umysłów, a nie lewicy. On tak sobie "zinterpretował"
    > związki partnerskie i wymyślił chwytliwy slogan dla debili. Tacy jak ty
    > łykają to bez popijania i bezrozumnie to powtarzają, dostając wypieków
    > na twarzy na samą myśl jacy jesteście cwani i jak udało się wam
    > zaszachować lewicę...

    Tez mi sie cos wydawało, ze to chyba odwrotnie, ale skoro tak mówi,
    to chyba ma jakies podstawy?
    Kto tam wie, co gejom się marzy :-)

    Niektórym Żydom tez się wydawało, ze zamkniecie ich w gettach to dobry
    pomysł, inni Niemcom pełne rejestry wydali ..

    P.S.
    https://queer.pl/news/206819/chcial-stworzyc-publicz
    ny-rejestr-osob-lgbt-dzis-jest-jedynka-na-liscie-kon
    federacji

    > Równie dobrze można twierdzić, że to wasze katolickie państwo nadal
    > prowadzi rejestr starych panien, starych kawalerów i nieślubnych dzieci
    > (przyda się do wprowadzenia "bykowego"...), bo przecież to wszyscy ci,
    > którzy nie zarejestrowali związku w urzędzie...
    > Ten sam poziom absurdu.

    Absurdu, absurdu, a wprowadzą bykowe i zobaczysz ze nie taki absurd
    :-) Poniekad zresztą juz wprowadzili, bo 500+ to niby z czego.
    Przy czym "bykowe" to pomysł "komuny" o ile dobrze pamiętam :-)
    Tzn "lewicy" :-P

> [...]
    > gdzie legalne są tylko małżeńskie związki gejowskie. I teraz,
    > heteroseksualni chcieli by - na początek chociaż - móc zawierać związki
    > partnerskie.
    > A tu wyskakuje jakiś gejotalib i bredzi, że heteroseksualiści domagają
    > się utworzenia "rejestru heteroseksualistów", hehe.
    > I co? Też będziesz twierdził, że w ten sposób heteroseksualiści chcą
    > stworzyć "rejestr heteroseksualistów", czy może jednak, że domagają się
    > zrobienia pierwszego kroku, aby docelowo ich związki miały takie same
    > prawa i były tak samo traktowane, jak związki gejów?

    A kto tam wie, co sie tym "hetero" marzy :-)

    P.S. Byl taki tekst, niestety z pamieci:
    "wyobraźmy sobie niedaleką przyszłośc. Wszędzie komputery, programy,
    gry, a ksiązek prawie nikt nie czyta. I rodzi sie jakas moda na
    książki. A moralisci grzmią:

    -ksiazki nie rozwijają tak jak gry inteligencji, potrzebnych
    umiejętnosci, koordynacji reka-oko,
    -książki nie rozwijają stosunków spolecznych u młodzieży,
    -książki zajmują dzieciom czas, który mogłyby poświecic na nauke
    komputerów,

    -ksiazki uzależniają, szkodzą rozwojowi fizycznemu, szkodzą na wzrok,
    na kręgosłup ..

    J.
    P.S.
    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kultura/165
    4802,1,uwazaj-czytanie-uzaleznia-a-zaczyna-sie-niewi
    nnie.read

  • 13. Data: 2023-10-04 10:32:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 03.10.2023 o 13:49, J.F pisze:

    > Da sie, ale jeszcze nie wymyslili takiego polityka, który by się ze
    > wszystkim ze mną zgadzał. Sam mam kandydowac?

    Nie musisz.
    Przekonałeś mnie, że twoi idole zlikwidują mandaty od skarbówki.

    https://www.facebook.com/KarolModzelewskiStandUp/pos
    ts/pfbid02MceLfFDe7nu8pHBbpJ5SjwGKSvMpV7HVdUAqg57rpb
    H7zRpieuLopoMNCm16DQrpl

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 14. Data: 2023-10-09 17:35:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 02 Oct 2023 23:14:57 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > A odczuwasz taką konieczność sprawdzenia dla każdego z możliwych
    > przypadków potencjalnych zarządców? :)

    Problem z nimi jest taki, ze jeszcze od starych czasów JKM,
    program/wypowiedzi mieli tak radykalne, ze nierealne.
    Wiec nie wiadomo, co by tak naprawde zrobili, gdyby doszli do władzy.
    Teraz można sprawdzic jak głosowali ...

    O innych mniej wiecej wiadomo, chociaż np
    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103087,13217668,fotorad
    ary-dzis-tusk-ich-broni-ale-pamietamy-gdy-mowil-tylk
    o.html

    > Można by nawet pójść o krok dalej i zatrudniać w US osoby po amputacji
    > kończyn górnych jako inspektorów polowych przeprowadzających skarbowe
    > prowokacje.

    W zęby wsadzic ... no tak, ale to nie "wręczenie" ...

    J.

  • 15. Data: 2023-10-10 02:01:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-09, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > program/wypowiedzi mieli tak radykalne, ze nierealne.
    > Wiec nie wiadomo, co by tak naprawde zrobili, gdyby doszli do władzy.

    Mądrość zyciowa podpowiada mi, że osoby radykalne, w tym w programach
    wyborczych, najczęściej nie są na tyle godne zaufania, żeby powierzać im
    jakies ważne funkcje. Wynika to z tego, że radykalność twierdzeń ma w
    przeważającej mierze związek z deficytami w wyobrażni. Wyjatkiem są
    oczywiście geniusze/wizjonerzy, ale przy całym swoim pozytywnym widzeniu
    wielu ludzi jakoś taka etykietka do przywódców Konfederacji mi nie
    pasuje.

    > W zęby wsadzic ... no tak, ale to nie "wręczenie" ...

    No właśnie. Rozwiązaniem będzie, jeśli każdy przedsiębiorca / sprzedawca
    będzie miał na podorędziu zestaw protez kończyn górnych.

    Co prawda może się pojawić i taki głos, że jak komus podaje się ręką, to
    jest to wręczenie, nawet jeśli trafia do żebów klienta, ale obawiam się
    innej interpretacji US.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2023-10-12 16:16:48