    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wolnościowcy
    Date: Mon, 2 Oct 2023 20:44:26 +0200

    On Mon, 2 Oct 2023 20:09:19 +0200, Kviat wrote:
> [...]
    ts/pfbid0g1dJPbKWN6BCkaJWdhA4MiBNKMGQ3eetu7WkuQeWM46
    sM344kWCa45GxaBGMbdL5l

    > Ale co aczkolwiek?
    > Chcesz żyć w katotalibanie, byle tylko skarbówka nie nakładała kar za
    > źle wydany paragon?

    Czy w takim katotalibanie to nie wiadomo, bo choc Akt brzmi
    niepokojąco, to dotychczas nie bylo możliwosci sprawdzic co
    Konfederacja zrobi :-)

    > W zamian za proste podatki jesteś gotów zgodzić się na odebranie praw
    > kobietom?

    Ale ja mam wrażenie, ze juz zyję w takim katotalibanie, gdzie kobietom
    sie odbiera prawa, a dodatkowo skarbówka mandaty wystawia,
    bo sprzedawca połozył paragon na ladzie a nie wręczył do ręki.

    Wiec teraz zadaj pytanie, czy ja wole aby ktos nowy ukrócił samowolę
    skarbówki (*), czy aby przywrócil kobietom prawa do aborcji
    ... ale wprowadził rejestr gejów ?

    J.

    (*) skarbówka chyba sama sobie tego nie wymyslila - gdzies w
    przepisach jest, ze trzeba "wręczyc" ?