1. Data: 2008-02-26 17:13:58
Temat:Wniosek o przywrócenie praw rodzicielskich.
Od:SlaVa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam do państwa taką małą prośbę o ewentualne zredagowanie/poprawienie
wniosku o przywrócenie praw rodzicielskich dla matki. Prawa zostały
odebrane, ponieważ urodziła córkę, jak była nieletnia, a córka została
przekazana do rodziny zastępczej (rodzice).

Poniżej zamieszczam wniosek, za wszelkie uwagi/sugestie z góry
serdecznie dziękuję.

Wniosek
Wnoszę o przywrócenie mi w pełni władzy rodzicielskiej nad małoletnią
XXXXXXXXXXXXXX, wcześniej xxxxxx ur.xxxxxxxr.
Uzasadnienie
Postanowieniem z dnia xxxxxxxxxxxx. Sąd Rejonowy dla m.xxxxxxxxxxxxxxx
ograniczył mi władzę rodzicielską nad małoletnią xxxxxxxxx, ówcześnie
xxxxxxx urodzoną xxxxxxxxxxr. w sprawie xxxxxxxxxxxxxxxx.
Postanowieniem sądu moja córka została umieszczona w rodzinie
zastępczej u mojej mamy xxxxxxxxxxx zamieszkałem ówcześnie przy
xxxxxxxxxxxxxxxxx.
Od czasu wydania wyżej wymienionego orzeczenia minęło 7 lat. W tym
okresie z moją rodziną przeprowadziliśmy się do xxxxxxx przy ul.
xxxxxxxxx. W tym okresie dużo czasu spędzałam z córką w xxxxxxxxxxx, a
ponadto uległa istotnej zmianie moja sytuacja osobista i materialna.
24 listopada 2001r. poślubiłam xxxxxxxxxxxxxx jak również
stabilizowałam moją sytuację zawodową.
W 2007r. xxxxxxxxxxxxxx przyjęła nazwisko mojego męża, a swojego ojca
na XXXXXXXXXXXXXXXXXX. W chwili obecnej mam stałą pracę w
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX spółka akcyjna na stanowisku Inspektora.
Jak wynika z powyższego, w chwili obecnej ze względu na znaczną
poprawę moich warunków,jestem w stanie wywiązać się w sposób należyty
z władzy rodzicielskiej względem córki.
Mając na uwadze powyższe, uprzejmie proszę o zmianę zaskarżonego
postanowienia i przywrócenie mi władzy rodzicielskiej nad moim
dzieckiem xXXXXXXXXXX.

Pozdrawiam
SlaVa

2. Data: 2008-02-26 17:18:14
Temat:Re: Wniosek o przywrócenie praw rodzicielskich.
Od:Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

SlaVa pisze:

> Poniżej zamieszczam wniosek, za wszelkie uwagi/sugestie z góry
> serdecznie dziękuję.

Może być.

--
@2008 Johnson