  • 1. Data: 2008-02-26 17:13:58
    Temat: Wniosek o przywrócenie praw rodzicielskich.
    Od: SlaVa <s...@g...com>

    Witam.

    Mam do państwa taką małą prośbę o ewentualne zredagowanie/poprawienie
    wniosku o przywrócenie praw rodzicielskich dla matki. Prawa zostały
    odebrane, ponieważ urodziła córkę, jak była nieletnia, a córka została
    przekazana do rodziny zastępczej (rodzice).

    Poniżej zamieszczam wniosek, za wszelkie uwagi/sugestie z góry
    serdecznie dziękuję.

    Wniosek
    Wnoszę o przywrócenie mi w pełni władzy rodzicielskiej nad małoletnią
    XXXXXXXXXXXXXX, wcześniej xxxxxx ur.xxxxxxxr.
    Uzasadnienie
    Postanowieniem z dnia xxxxxxxxxxxx. Sąd Rejonowy dla m.xxxxxxxxxxxxxxx
    ograniczył mi władzę rodzicielską nad małoletnią xxxxxxxxx, ówcześnie
    xxxxxxx urodzoną xxxxxxxxxxr. w sprawie xxxxxxxxxxxxxxxx.
    Postanowieniem sądu moja córka została umieszczona w rodzinie
    zastępczej u mojej mamy xxxxxxxxxxx zamieszkałem ówcześnie przy
    xxxxxxxxxxxxxxxxx.
    Od czasu wydania wyżej wymienionego orzeczenia minęło 7 lat. W tym
    okresie z moją rodziną przeprowadziliśmy się do xxxxxxx przy ul.
    xxxxxxxxx. W tym okresie dużo czasu spędzałam z córką w xxxxxxxxxxx, a
    ponadto uległa istotnej zmianie moja sytuacja osobista i materialna.
    24 listopada 2001r. poślubiłam xxxxxxxxxxxxxx jak również
    stabilizowałam moją sytuację zawodową.
    W 2007r. xxxxxxxxxxxxxx przyjęła nazwisko mojego męża, a swojego ojca
    na XXXXXXXXXXXXXXXXXX. W chwili obecnej mam stałą pracę w
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX spółka akcyjna na stanowisku Inspektora.
    Jak wynika z powyższego, w chwili obecnej ze względu na znaczną
    poprawę moich warunków,jestem w stanie wywiązać się w sposób należyty
    z władzy rodzicielskiej względem córki.
    Mając na uwadze powyższe, uprzejmie proszę o zmianę zaskarżonego
    postanowienia i przywrócenie mi władzy rodzicielskiej nad moim
    dzieckiem xXXXXXXXXXX.

    Pozdrawiam
    SlaVa

  • 2. Data: 2008-02-26 17:18:14
    Temat: Re: Wniosek o przywrócenie praw rodzicielskich.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SlaVa pisze:

    > Poniżej zamieszczam wniosek, za wszelkie uwagi/sugestie z góry
    > serdecznie dziękuję.

    Może być.

    --
    @2008 Johnson