    From: classics <s...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Włamanie do pokoju hotelowego podczas snu
    <M...@n...tpi.pl> <gl1_e.19989$Fh4.12822@trndny03>
    <dhb7u9$247$1@inews.gazeta.pl> <iHm_e.12126$L15.3005@trndny01>
    <dheg94$1jl$1@inews.gazeta.pl> <DdX_e.19470$%L4.937@trndny02>
    <dhk2sa$3of$1@inews.gazeta.pl> <hmi%e.210$794.186@trndny01>
    <dhmn32$v$1@inews.gazeta.pl> <CxH%e.7689$DO2.6149@trndny06>
    <dhohjn$sgj$1@inews.gazeta.pl> <04R%e.1783$sG2.639@trndny08>
    <dhp00b$kof$1@inews.gazeta.pl> <po%%e.7892$DO2.7235@trndny06>
    <dhqvfg$70i$1@inews.gazeta.pl> <dhr4t7$2jq$1@inews.gazeta.pl>
    <chk0f.43170$hR3.38657@trndny02> <dhtmlc$o33$1@inews.gazeta.pl>
    <1Z%0f.3897$ar6.3469@trndny01> <di337k$64r$1@inews.gazeta.pl>
    <uDl1f.3808$7P5.3289@trndny07> <di5kvq$aer$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Fri, 07 Oct 2005 11:49:45 GMT

    Przemek R... wrote:

    > JAKIEJ BLOKADY DODATKOWO OCZEKUJESZ, CZY JA ZADALEM TAK TRUDNE
    > PYTANIE????????
    > JAKIEJ BLOKADY?

    http://images.amazon.com/images/P/B0000DD698.01-A3TQ
    3OIW6NTQKL._SCMZZZZZZZ_.jpg

    > A nie przyslzo Ci na mysl cwelu glupi ze nie zablokowal drzwi ?

    Przeciesz mowisz buraczku ze drzwi zamykaja sie automatycznie.

    > Czy
    > rozmowaca sie tym pochwalil?

    Przy zamontowaniu normalnego zamka hotelowego zlodziej nie powinien miec
    mozliwosci otworzenia z zewnatrz. Nie powinno to wymagac dodatkowych
    czynnosci przez goscia. Trzaska drzwiami i wszystko.
    Taka rzecz nie zdarzyla sie u Golebiewskiego.

    > Bo ja bym zaraz sie rzucal ze wszystko bylo poza myklane, ale jezeli nie to
    > bym siedzial cicho bo by spotkala mnie wtedy
    > pewnie sprawa karna za pomowienie hotelu,

    Tera ujawniasz ze nie tylko nie wiesz jaka jest definicja niedbalstwa,
    ale i pomowienia. :-P

    > w jaki konkreewtnie sposob wplynelo na jego
    > pograzenie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!
    > konretnie

    Nastapilo wlamanie.

    > hotel nie moze ponosic w tym wypadku winy bo zrobil wszystko co bylo wjego
    > mocy,

    Nie tylko ze nie zrobil wszystko, ale wykazal skrajna pogarde dla
    bezpiecznestwa goscia odmawiajac wydania 20 zlotych na dodatkowy skobel.

    > malo tego dzieki kamerom
    > jak zalzoyciel watku stwoerdzil zatrzymano sprawce.

    Tak, zatrzymano PO ZDARZENIU a nie PRZED. Widzisz roznice?

    > a to zbrodnia, jak smial sie zareklamowac, posiadajac zamki otwierane na
    > karte doatkowe blokady i kamery!
    > A to dopiero zbrodniarze

    Zbrodnia nie jest. Po prostu oferta powoduje odpowiedzialnosc cywilna,
    zwlaszcza kiedy dojdzie do zawarcia umowy. Nastepuje to automatycznie.

    > prosze podac podstawe prawna nie bede czytac kilku set artykulow wiedzac ze
    > i tak nie znajde niczego
    > co potwierdzi twoje teze.

    Wiec po co dyskutujesz, skoro wiesz i tak ze zawsze masz racje, buraczku?

    > nie dziwi mnie wiec ze sam tego nie podasz. (tak jak to bylo w przypadku
    > prawa karnego, czy ustawy o prawach autorskich)

    > konretni ejkego zabezpieczenia, jak sobie to wyobrasz? Czy ja tak trudne
    > pytanie zadaje?
    > JUZ WIEM BEZPIECZENSTWO ADEKWATNE DO RYZYKA, pytam wiec
    > JAK MAJA ZAPEWNIC TE BEZPIECZENSTWO, konretnie!

    Chocby takie:
    http://images.amazon.com/images/P/B0000DD698.01-A3TQ
    3OIW6NTQKL._SCMZZZZZZZ_.jpg

    > do tego sluzy kartta magnetyczna procz tego jest blokada(niezalezna ktora
    > nie otworzysz od zewnatrz niczym)

    ...ktora wymaga oddatkowej czynnosci, podczas kiedy Golebiewski za te
    same pieniadze mogl zainstalowac automatyczne zamki.

    > czyli jakiego ? Konretnie

    Zaytaj Golebiewskiego jak to mozliwe ze jego super bezpieczne zamki
    mozna otworzyc w srodku nocy i po cichu.