    From: leeds <n...@w...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Włamanie do pokoju hotelowego podczas snu
    <M...@n...tpi.pl> <gl1_e.19989$Fh4.12822@trndny03>
    <dhb7u9$247$1@inews.gazeta.pl> <iHm_e.12126$L15.3005@trndny01>
    <dheg94$1jl$1@inews.gazeta.pl> <DdX_e.19470$%L4.937@trndny02>
    <dhk2sa$3of$1@inews.gazeta.pl> <hmi%e.210$794.186@trndny01>
    <dhmn32$v$1@inews.gazeta.pl> <CxH%e.7689$DO2.6149@trndny06>
    <dhohjn$sgj$1@inews.gazeta.pl> <04R%e.1783$sG2.639@trndny08>
    <dhp00b$kof$1@inews.gazeta.pl> <po%%e.7892$DO2.7235@trndny06>
    <dhqvfg$70i$1@inews.gazeta.pl> <dhr4t7$2jq$1@inews.gazeta.pl>
    <chk0f.43170$hR3.38657@trndny02> <dhtmlc$o33$1@inews.gazeta.pl>
    <1Z%0f.3897$ar6.3469@trndny01> <di337k$64r$1@inews.gazeta.pl>
    <uDl1f.3808$7P5.3289@trndny07> <di5kvq$aer$1@inews.gazeta.pl>
    <tht1f.6002$ar6.3093@trndny01> <di623j$c8v$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Sat, 08 Oct 2005 01:05:03 GMT

    Przemek R... wrote:

> [...]
    TQ3OIW6NTQKL._SCMZZZZZZZ_.jpg

    > ja pierdziele, mial takie zabepieczenie tyle ze nie widoczne,

    widze ze technika hotelarstwa nie nauczyli roznic pomiedzy zamkami. :-P

    > w omawianym
    > przypadku nie zostal nilt napadniety
    > przy otwarciu drzwi, po z atym gdy nikt sie za dzrwiami nie odyzywa nie mamy
    > pwnosci, zawsze mozna na rcepcje zadzwonic

    W tym wypadku zdaje sie gosc obudzil sie widzac kogos w drzwiach, przy
    czym te drzwi zamknal przed spaniem. Widzisz roznice?

    > bo sa kamery, w TYM KONRETNYM PRZYPADKU brak JAKIEGO ZABEZPIECZENIA
    > przyczynil sie do kradziezy???????????????????????
    > ????????????????????????????????????????????????????
    ?????????????????????????????

    adekwatnego.

    Zadzwon do pana Golebiewskiego i zapytaj o szczegoly. Zacznij od pytania
    prosto z mostu, ile zgwalcen kobiet bylo w jego hotelach w ubieglym
    roku. :-P

    > zamek standardowy ktory jest otwierany karta procz tego jest dodatkowa
    > bloada, czy ty cwelu chociaz czytasz posty na ktore odpisujesz?
    > Bo pisze o tym ktorys raz z kolei.

    Tak, tylko ze ta dodatkowa blokada wymaga dodatkowej czynnosci goscia.
    Przy czym w tej samej, czy nawet nizszej cenie sa zamki blokujace
    automatycznie bez zadnej dodatkowej czynnosci strony oferujacej
    bezpieczny nocleg.

    > debil jestes, brak slow, a bluzgac na grupie nie wypada. Dodatkowa
    > czynnosc w tym przypadku polegala na przekreceniu dzyndzla podobnie
    > jak w przypadku skobla zalozenie tego srebrnego okraglego na zaczep.
    > Przypadku twojego skobla gosc ma wiecej roboty.

    Ma tyle samo. Problem jest w tym ze:

    1. gosc widzi na wlasne oczy i rozpoznaje kiedy skobel jest zamkniety.
    2. sa zamki blokujace automatycznie samym trzasnieciem drzwiami
    (default) i te powinny byc priotytetem Golebiewskiego.
    3. gosc nie ma obowiazku robic dodatkowych czynnosci, skoro Golebiewski
    reklamuje sie jako bezpieczny.

    > Nie tzeba kogos falszywie o przestepstwo oskarzyc by miec do czynienia z
    > pomowieniem, wiec akurat ty nie wiesz o czym bredzisz.

    Pomowienie wystepuje TYLKO wtedy kiedy oskarzajacy wie z gory ze
    oskarzenie jest falszywe. Samo oskarzenie Golebiewskiego o niedbalstwo
    nie jest pomowieniem z definicji.

    > Z niedbalstwem natomiast mieli do czynienia najprawdopodobniej twoi rodzice
    > gdy Cie "tworzyli".

    albo twoi. Gumy nie uzywali. :-P

    !!!!!!!!!!!!!

    > debil

    Niektorzy obowiazek zapewnienia bezpieczenstwa stronie umowy uwazaja z
    debilizm. Coz, ich prawo.

    TQ3OIW6NTQKL._SCMZZZZZZZ_.jpg

    > byl niewidoczny skobel (dodatkowa blokada)

    Widac nie byl skuteczny. A nawet jezeli gosc nie uruchomil, to nie ma to
    i tak znaczenia, skoro Golebiewski nie ostrzegl przez mozliwoscia wlamania.

    > a ten skobel to niby nie wymaga dodatkowej czynnosci ?

    Obowiazek zapewnienia bezpieczenstwa zaczyna sie na Golebiewskim.
    Dopiero pozniej bedzemy dyskutowac wine ofiary.