    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Włamanie do pokoju hotelowego podczas snu
    Date: Fri, 7 Oct 2005 16:52:31 +0200
    <M...@n...tpi.pl> <gl1_e.19989$Fh4.12822@trndny03>
    <dhb7u9$247$1@inews.gazeta.pl> <iHm_e.12126$L15.3005@trndny01>
    <dheg94$1jl$1@inews.gazeta.pl> <DdX_e.19470$%L4.937@trndny02>
    <dhk2sa$3of$1@inews.gazeta.pl> <hmi%e.210$794.186@trndny01>
    <dhmn32$v$1@inews.gazeta.pl> <CxH%e.7689$DO2.6149@trndny06>
    <dhohjn$sgj$1@inews.gazeta.pl> <04R%e.1783$sG2.639@trndny08>
    <dhp00b$kof$1@inews.gazeta.pl> <po%%e.7892$DO2.7235@trndny06>
    <dhqvfg$70i$1@inews.gazeta.pl> <dhr4t7$2jq$1@inews.gazeta.pl>
    <chk0f.43170$hR3.38657@trndny02> <dhtmlc$o33$1@inews.gazeta.pl>
    <1Z%0f.3897$ar6.3469@trndny01> <di337k$64r$1@inews.gazeta.pl>
    <uDl1f.3808$7P5.3289@trndny07> <di5kvq$aer$1@inews.gazeta.pl>
    <tht1f.6002$ar6.3093@trndny01>

    > http://images.amazon.com/images/P/B0000DD698.01-A3TQ
    3OIW6NTQKL._SCMZZZZZZZ_.jpg

    ja pierdziele, mial takie zabepieczenie tyle ze nie widoczne, w omawianym
    przypadku nie zostal nilt napadniety
    przy otwarciu drzwi, po z atym gdy nikt sie za dzrwiami nie odyzywa nie mamy
    pwnosci, zawsze mozna na rcepcje zadzwonic
    bo sa kamery, w TYM KONRETNYM PRZYPADKU brak JAKIEGO ZABEZPIECZENIA
    przyczynil sie do kradziezy???????????????????????
    ?????????????????????????????

    > Przeciesz mowisz buraczku ze drzwi zamykaja sie automatycznie.

    zamek standardowy ktory jest otwierany karta procz tego jest dodatkowa
    bloada, czy ty cwelu chociaz czytasz posty na ktore odpisujesz?
    Bo pisze o tym ktorys raz z kolei.

    > Przy zamontowaniu normalnego zamka hotelowego zlodziej nie powinien miec
    > mozliwosci otworzenia z zewnatrz. Nie powinno to wymagac dodatkowych
    > czynnosci przez goscia. Trzaska drzwiami i wszystko.
    > Taka rzecz nie zdarzyla sie u Golebiewskiego.

    debil jestes, brak slow, a bluzgac na grupie nie wypada. Dodatkowa
    czynnosc w tym przypadku polegala na przekreceniu dzyndzla podobnie
    jak w przypadku skobla zalozenie tego srebrnego okraglego na zaczep.
    Przypadku twojego skobla gosc ma wiecej roboty.

    > Tera ujawniasz ze nie tylko nie wiesz jaka jest definicja niedbalstwa, ale
    > i pomowienia. :-P

    Nie tzeba kogos falszywie o przestepstwo oskarzyc by miec do czynienia z
    pomowieniem, wiec akurat ty nie wiesz o czym bredzisz.
    Z niedbalstwem natomiast mieli do czynienia najprawdopodobniej twoi rodzice
    gdy Cie "tworzyli".

    !!!!!!!!!!

    > Nastapilo wlamanie.

    debil

    > Wiec po co dyskutujesz, skoro wiesz i tak ze zawsze masz racje, buraczku?

    bo ludze sie ze chociaz jedna swoja "racje" udowodnisz, ludze sie ze nie mam
    do czynienia z imbecylem, . tylko ludze

    > Chocby takie:
    > http://images.amazon.com/images/P/B0000DD698.01-A3TQ
    3OIW6NTQKL._SCMZZZZZZZ_.jpg

    byl niewidoczny skobel (dodatkowa blokada)

    > ...ktora wymaga oddatkowej czynnosci, podczas kiedy Golebiewski za te same
    > pieniadze mogl zainstalowac automatyczne zamki.

    a ten skobel to niby nie wymaga dodatkowej czynnosci ?

    P.