    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5f9c6d90$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <9ytyhq3lvgm2.11t10yt92iv4z$.dlg@40tude.net>
    <5f9cfde2$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Date: Mon, 2 Nov 2020 10:50:37 +0100

    dyskusyjnych:5f9cfde2$0$510$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 30.10.2020 o 23:07, J.F. pisze:

    >Jest - kto sprowadza niebezpieczeństwo w ruchu lądowym czy jakoś tak.

    Jak sie przeciskasz z niewielka predkoscia, to niebezpieczenstwa nie
    ma.

    >Skoro ktoś po tym przejeżdzie zostął na asfalcie to jednak nie było.

    Patrz nizej.

    >Ponowie pytanie - jak przejadę przez kordon kulsonów, to zanczy że
    >była luka i ogólnie wolno. Bo ciarka robił cholewę z mordy, że
    >wszyscy są równi:P

    A gdzies jest napisane, ze nie wolno ? ;-)

    >Skoro była w szpitalu to chyba jednak...

    Ale w szpitalu stwierdzili, ze symuluje :-P

    >Skoro ty oglądając film nie wiesz, to tym bardziej kierownik na żywo
    >nie wiedział. A spierdolił. Już za to należy się sroga kara.

    W zasadzie tak. Tylko co - usilowanie nieudzielenia pomocy ?

    Ale ... patrzac na ten film, to mam wrazenie, ze moze szczerze
    zeznawac, ze nikogo nie przejechal, a ewentualna kamera w samochodzie
    potwierdzi.

    Tam na poczatku byla jedna scena, gdzie ktos mu na drodze stal.

    >Za nieistniejącą też?

    IMO jak najbardziej.

    J.