  • 21. Data: 2020-10-29 18:16:54
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.10.2020 o 17:33, ąćęłńóśźż pisze:
    > Teraz wyobraź sobie, jakie sqrwsyństwa robią zatrudnieni w korporacjach,
    > gdzie pensje są razy trzy-cztery.
    > Kapitał dobrze to wykombinował.

    Z tym, że jak wylecisz z korpo to zatrudnią cie w drugiej. Z kulsonerii
    jak wylecisz to zostaniesz w jakimś szemeranym biznesie, bo jedyna twoja
    wartość, to że może się z kumplami dogadasz i na coś przymkną oko albo
    będziesz chałtury odwalał u ostrowskiego nie mylić z rutkowskim. No i
    jak jest z mundurową emką po wylocie? Bo policjanci nie są ubezpieczeni
    w zus, starują z zerowym kontem w wieku 35 lat?

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2020-10-29 19:33:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 29.10.2020 o 16:54, J.F. pisze:
    >Już widziałeś:P

    Ale on nacisnal gaz.
    Pewnie mu sie stopa obsunela, zdarza sie :-)

    >Czyli mamy legalny sposób na kulsonów - jedziemy na demonstrację
    >bryką - dawaj w kordon i naciskamy na końcu hamulec. Raczej tacy
    >twardzi, żeby szyk zachować to oni nie są, a "zamachowiec" niewinny -
    >nie dość, że nikogo nie uszkodził bo się rozbiegli z pełnymi gaciami,
    >to jeszcze zaniechał usiłowania pod koniec - i nikt nie może się
    >przyczepić:P

    Ale masz bryke opancerzona ?
    Bo owszem, jak sie rozpedzisz w kordon, potem zahamujesz, i jakos tak
    oni uskocza i nikomu nic sie nie stanie, to jak wylosujesz dobrego
    sedziego ...
    tylko nie zapominaj, ze oni moga zaczac strzelac, i beda mieli dobre
    uzasadnienie :-)

    J.

  • 23. Data: 2020-10-29 19:37:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 29.10.2020 o 17:04, J.F. pisze:

    >Zdaje się, że jakimś prawem do zgromadzeń czy cuś. Inny temat.

    Ok, czasem jakis marsz niepodleglosci zablokuje, albo maraton ... ale
    te obecne byly zgloszone i uzyskaly zezwolenie ?
    W tym miejscu z filmu tez ?

    Sasin to tu imo kiepsko pasuje.

    J.

  • 24. Data: 2020-10-29 19:38:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 29.10.2020 o 16:56, J.F. pisze:

    >Czuli jednak protesty miały sens.

    Moze strajki bardziej, choc akurat wtedy bylo ich malo, moze
    pozorowanie pracy, a moze ... Brezniew musial umrzec ...

    J.

  • 25. Data: 2020-10-29 20:05:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.10.2020 o 19:37, J.F. pisze:

    > Ok, czasem jakis marsz niepodleglosci zablokuje, albo maraton ... ale te
    > obecne byly zgloszone i uzyskaly zezwolenie ?
    > W tym miejscu z filmu tez ?

    Jest coś o zgromadzeniach spontnicznych czy jakoś tak. Nie wiem, nie
    znam się, nie jest to nawet zbliżone do tematu dyskusji. Niezależnie czy
    one tam były zgodnie z prawem czy nie, nie wyrosły mu spod ziemi.
    Widział je i zdecydował się przez ludzi przebić.

    > Sasin to tu imo kiepsko pasuje.

    Dlaczego - pasuje idealnie - jak tylko jego sprawa wpłynęła do
    prokuratury, to w ciągu kilku godzin zmieniono proka i umorzono. No
    patrz co za przypadek - tak samo wyszło;)

    A co do chodzenia po sądach... no sam wiesz, że ja wiem i mi akurat
    bierności nie można zarzucić:P

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2020-10-29 20:12:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.10.2020 o 19:38, J.F. pisze:

    > Moze strajki bardziej, choc akurat wtedy bylo ich malo, moze pozorowanie
    > pracy, a moze ... Brezniew musial umrzec ...

    Breżniew to sporo wcześniej. Ale zaraz, co ty insynuujesz? :P

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2020-10-29 20:13:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No zobacz, jak to wszędzie swoje dyktafony mają, nawet w dobrotliwej prokuraturze.

    -----

  • 28. Data: 2020-10-29 20:15:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Sugerujesz, że w 89 władzę Jaruzelskiemu oddali dobrowolnie?

    -----

  • 29. Data: 2020-10-29 20:18:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Z tym, że jak ciężarna wyleci z agencji rządowej to zatrudnią ją w drugiej."

    -----

  • 30. Data: 2020-10-29 20:18:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.10.2020 o 19:33, J.F. pisze:

    > Ale on nacisnal gaz.
    > Pewnie mu sie stopa obsunela, zdarza sie :-)

    Ale to kobietom, a one na zewnątrz były a nie za kierownicą:P

    > Ale masz bryke opancerzona ?

    A po co?

> [...]
    > sedziego ...

    > tylko nie zapominaj, ze oni moga zaczac strzelac, i beda mieli dobre

    Jakie znów uzasadnienie? Przecież to tylko wykroczenie - co najwyżej
    mandat się należy - ciarka tak mówił, a milicjant nie kłamie - nawet
    piosenka była;)

    BTW - oni mają pały nie pistolety- nikt normalny by ich z bronią palną
    nie posłał. Przecież nie zaczną strzelać do manifestantów, bo to wojna
    domowa, a jeszcze pogubią albo im antifa zawinie.

    --
    Shrek