  • 21. Data: 2005-11-29 10:39:31
    Temat: Re: Więzienie za długi?
    Od: "Adwi" <b...@w...pl>

    FV )

    > znany Ci stan przedsiębiorstwa był taki, że spełnienie zaciągniętego
    > zobowiązania bylo nieprawdopodobne
    >
    > KG

    w takim razie skoro znales stan ktory wskazywal, ze splata jest
    nieprawdopodobna to sam rozporzadziles zle majatkiemm, naraziles sie na
    szkode wiec nie ma oszustwa - mow dalej :-)

  • 22. Data: 2005-11-29 11:05:44
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Adwi napisał(a):
    > w takim razie skoro znales stan ktory wskazywal, ze splata jest
    > nieprawdopodobna to sam rozporzadziles zle majatkiemm,

    nie, doprowadziłeś drugą osobę do takiego rozporządzenia, bo znałeś (w
    przeciwieństwei do niej) stan swojego przedsiębiorstwa i wiedziałeś że
    spłata należności przez Ciebie jest nieprawdopodobna

    KG

  • 23. Data: 2005-11-29 11:07:56
    Od: "Adwi" <b...@w...pl>

    > nie, doprowadziłeś drugą osobę do takiego rozporządzenia, bo znałeś (w
    > przeciwieństwei do niej) stan swojego przedsiębiorstwa i wiedziałeś że
    > spłata należności przez Ciebie jest nieprawdopodobna

    wiec wracany do punktu wyjscia - udowodnij mi teraz ze nie mialem checi
    Tobie zaplacic !!!

  • 24. Data: 2005-11-29 11:12:46
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Adwi napisał(a):
    > wiec wracany do punktu wyjscia - udowodnij mi teraz ze nie mialem checi
    > Tobie zaplacic !!!

    wiedziałeś że nie jesteś w stanie zapłacić nikomu, więc oczywistym jest
    że mi też

    KG

  • 25. Data: 2005-11-29 11:13:24
    Od: "Adwi" <b...@w...pl>

    i tu sie mylisz niestety bardzo - pytanie bylo konkretne - masz to
    udowodnic, twoje twierdzenie subiektywne nie jest dowodem !!!!
    odsylam do podrecznika dla prawniko chyba II rok studiow "Prawo Karne "

  • 26. Data: 2005-11-29 11:35:59
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Adwi napisał(a):
    > i tu sie mylisz niestety bardzo - pytanie bylo konkretne - masz to
    > udowodnic, twoje twierdzenie subiektywne nie jest dowodem !!!!

    nie ma czegoś takiego jak bezpośredni dowód winy, winę (zamiar) wykazuje
    się na podstawie dowodów, przy wykorzystaniu zasad prawidłowego
    rozumowania oraz wskazań wiedzy i doświadczenia życiowego (art.7 kpk), a
    te wskazują właśnie na to, że jeśli obiektywnie nie masz możliwości
    zapłacić, to i konkretnej osobie nie zapłacisz

    > odsylam do podrecznika dla prawniko chyba II rok studiow "Prawo Karne "

    wskażesz?

    KG

  • 27. Data: 2005-11-29 11:59:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > wskażesz?

    "Prawo dla Ekonomistów" - może byc ;) ?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 28. Data: 2005-11-29 12:13:29
    Od: "Adwi" <b...@w...pl>

    Milo sie gawedzi :-)
    rozumiem z tego co piszesz ze Sad I i II prawidlowo rozumuje a SN nie !
    nadal subiektywne odczucia i trwanie przy swoim, obrona w twoim wykonaniu
    jest z gory skazana na przegrana, masz wykorzystac wszystkie atuty aby sie
    obronic a nie utrwalac przypadki byc moze zupelnie rozne. Wile spraw z art
    286 KKw dzialalnosciach gospodarczych jest przegrywanych z powodu zlej
    obrony oskarżonego. Z doświadczenia stwierdzam, ze 286 KK jest ciezki do
    udowodnienia i przy dobrej obronie nie zostaniesz skazany. No i jeszcze
    uzyskanie korzysci majatkowej do tego wszystkiego dochodzi to tez trzeba
    udowodnic.

  • 29. Data: 2005-11-29 12:20:58
    Od: "Adwi" <b...@w...pl>

    > wskażesz?
    >
    > KG
    "Prawo karne" Wydanie: 11 Autor: prof. dr hab. Lech Gardocki

  • 30. Data: 2005-11-29 12:23:08
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Adwi napisał(a):
    > Milo sie gawedzi :-)
    > rozumiem z tego co piszesz ze Sad I i II prawidlowo rozumuje a SN nie !

    A jakieś argumenty poza powoływaniem się na bliżej nieokreślone
    orzecznictwo SN? Może chociaż wskażesz te orzeczenia?
    Pamiętaj też, że większość spraw nie ma szans na dotarcie do Sądu
    Najwyższego :)

    > Z doświadczenia stwierdzam, ze 286 KK jest ciezki do
    > udowodnienia i przy dobrej obronie nie zostaniesz skazany.

    Jest, nie przeczę. Ciężki nie oznacza niemożliwy.

    KG