  • 41. Data: 2005-11-29 21:13:01
    Temat: Re: Więzienie za długi?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > A udowodniono celowe działanie na szkodę wierzycieli?

    skoro siedzą, to tak
    przynajmniej w opinii 4 osób

    KG

  • 42. Data: 2005-11-29 21:35:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w
    wiadomości news:438cc183@news.home.net.pl...
    > A udowodniono celowe działanie na szkodę wierzycieli?

    A jak myślisz?

  • 43. Data: 2005-11-30 01:41:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > A jak myślisz?

    Przypuszczam, że tak, choć nie takie numery w tym naszym kochanym
    wymiarze sprawiedliwości się zdarzały ;-/

    Niemniej jednak to na prokuratorze ciąży obowiązek udowodnienia złej
    woli - a nie na oskarżonym obowiązek udowodnienia, że chciał dobrze (np.
    rozkręcić dodatkowy aspekt swojej działalności, żeby jakoś 'wyjść na
    prostą', zamiast poddać się i splajtować bez walki). Czyż nie?

  • 44. Data: 2005-11-30 14:01:33
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > No może faktycznie nie z pierdla ale z odpowiedniego zakładu pracy, placówki
    > służby zdrowia, opieki społecznej, organizacji lub instytucji miosącej pomoc
    > charytatywną - jak najbardziej :)

    Nie zabijaj go aluzją której nie jest w stanie zrozumieć;)))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 45. Data: 2005-11-30 16:09:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:438d035b$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > rozkręcić dodatkowy aspekt swojej działalności, żeby jakoś 'wyjść na
    > prostą', zamiast poddać się i splajtować bez walki). Czyż nie?

    Taż Ci piszę, jak się to udowadnia. oczywiście, że jeśli gościowi do
    bilansu brakuje kilka złotych, to nikt mu zarzutu oszustwa stawiać nie
    będzie. Ale prawo nie określa tu ostrej kwoty. Kwota, która w wypadku
    olbrzymiego kombinatu może być drobna, może jednocześnie być wielka
    dla handlującego na bazarze.

  • 46. Data: 2005-11-30 22:01:16
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Adwi wrote:

    > w takim razie skoro znales stan ktory wskazywal, ze splata jest
    > nieprawdopodobna to sam rozporzadziles zle majatkiemm,

    A nie wydaje Ci się, że w takich sprawach pewne informacje wyciekają
    dopiero po jakimś czasie? Często jest tak, że wierzyciele dowiadują się
    o sobie wzajemnie dopiero w czasie upadłości firmy. Wcześniej oni o
    sobie (a więc o wielokrotności długu) nic nie wiedzieli, a właściciel
    wiedział.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 47. Data: 2005-11-30 22:12:42
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Adwi wrote:

    > wiec wracany do punktu wyjscia - udowodnij mi teraz ze nie mialem checi
    > Tobie zaplacic !!!

    hmm, np. kam pożycza Ci pieniądze na kupno maszym, a potem dowiaduje
    się, że po pożyczeniu tych pieniędzy dokonałeś paru poważnych, a
    niezwiązanych z firmą zakupów (np. koszmarnie kosztowna kolia dla żony
    na rocznicę ślubu, urządziłeś też wyjątkowo huczne wesele córki, żeby
    popisać się przed innym biznesmenem i tak dalej. A na końcu ogłaszasz
    bankructwo, bo przecież na maszyny Ci nie wystarczyło.

    Kam prezentuje świadków - jubiler, pracownicy firmy organizującej
    luksusowe imprezy, całe miasteczko
    oraz dowody - Twoje wywiady w gazetach gdzie się tym wszystkim chwalisz,
    wraz z zamieszczonymi zdjęciami, opinie biegłych, rachunki, które sąd
    zawsze może wyciągnąć od Twoich kontrahentów...