  • 11. Data: 2005-11-28 02:55:22
    Temat: Re: Więzienie za długi?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotrek wrote:
    > Czyli zgodnie z polskim prawem osoba niespłacająca długów jest bezkarna?

    Czasami wydaje mi się, że powinien być w Kodeksie Karnym zapis
    penalizujący wypisywanie takich idiotyzmów ;->

  • 12. Data: 2005-11-28 05:01:50
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    wiadomości news:438a719a$1@news.home.net.pl...

    > Czasami wydaje mi się, że powinien być w Kodeksie Karnym zapis penalizujący
    > wypisywanie takich idiotyzmów ;->

    Z pierdla byście Lawa pisali??

  • 13. Data: 2005-11-28 08:40:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek wrote:

    > w wiadomości news:438a719a$1@news.home.net.pl...

    > Z pierdla byście Lawa pisali??

    Zaczynasz mnie męczyć, lufbrandzlungowy, kryptogejowski, homofobiczny
    trollu.

  • 14. Data: 2005-11-28 21:56:23
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Adwi napisał:
    > 286 odpada bo SN uznal ze nalezy udowodnic chec nie oddania zaciągniętego
    > zobowiązania a tego sie nie udowodni raczej

    Zapomniałeś, że naszym sędziom nic udowadniać nie trzeba.
    Oni kierują się swoim przekonaniem.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 15. Data: 2005-11-28 22:19:33
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Adwi napisał(a):
    > 286 odpada bo SN uznal ze nalezy udowodnic chec nie oddania zaciągniętego
    > zobowiązania a tego sie nie udowodni raczej

    udowodni

    KG

  • 16. Data: 2005-11-28 22:40:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adwi" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 286 odpada bo SN uznał ze należy udowodnić chęć nie oddania
    zaciągniętego
    > zobowiązania a tego się nie udowodni raczej

    Wcale nie odpada, a dowodem na to całą masa takich wyroków
    skazujących. Równie dobrze oskarżenie można oprzeć na tym, że
    oskarżony zdawał sobie sprawę, a przynajmniej przy minimum staranności
    powinien, że nie będzie w stanie wywiązać się ze zobowiązania. W
    wypadku wielu dłużników spokojnie schodzi z aktem oskarżenia.

  • 17. Data: 2005-11-29 09:49:39
    Od: "Adwi" <b...@w...pl>

    > udowodni
    >
    > KG
    Jak mi udowodnisz, ze nie mialem checi spalacic ci tego "dlugu " ?

  • 18. Data: 2005-11-29 09:55:48
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Adwi napisał(a):

    > Jak mi udowodnisz, ze nie mialem checi spalacic ci tego "dlugu " ?

    W prost sposob.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 19. Data: 2005-11-29 10:26:25
    Od: "Adwi" <b...@w...pl>

    > W prost sposob.
    no to slucham twego wywodu - weż pod uwage moje pozytywne nastaiwnie
    psyhiczne w momencie zawarcia zobowiązania ( powiedzmy ze cos biore na FV )

  • 20. Data: 2005-11-29 10:35:30
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Adwi napisał(a):
    > no to slucham twego wywodu - weż pod uwage moje pozytywne nastaiwnie
    > psyhiczne w momencie zawarcia zobowiązania ( powiedzmy ze cos biore na FV )

    znany Ci stan przedsiębiorstwa był taki, że spełnienie zaciągniętego
    zobowiązania bylo nieprawdopodobne

    KG