  • 1. Data: 2005-11-27 14:03:02
    Temat: Komfort pracy
    Od: "Markus" <g...@o...pl>

    Witam!
    Mam taki problem: Pracuje sobie w dosc duzej firmie w biurze (dzierzawiony
    lokal). Parter tego budynku nalezy do firmy wynajmujacej nam I pietro. Od
    jakiegos czasu trwaja tam jakies prace remontowe ktore utrudniaja nam
    pracę - codzien wiercą w scianie, cos tluka, pukaja.itp. Halas najbardziej
    rozchodzi sie po rurach c.o. Jest tak nieznosny ze pracownikow po paru
    godzinach boli glowa. Powiadomilem o tym mojego kierownika to on powiedzial
    ze nic na to nie poradzi bo prace remontowe prowadzi firma wynajeta przez
    wlasciciela lokalu.

    I pytanie: Czy pracownicy moga skutecznie walczyc o normalne warunki pracy w
    takiej sytuacji?