  • 11. Data: 2018-11-23 16:46:44
    Temat: Re: Wiel znaków drogowych na 1 słupku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2018 o 15:25, Michał Jankowski pisze:

    > W Warszawie jest 'strefa 50' i też mnóstwo osób o niej nie wie, chociaż
    > dotyczy osóbówek...
    > https://goo.gl/maps/H7u8dzAqsjr

    No jest, ale co ona ma dawać to nie wiem, skoro i tak domyślnie jest 50.

    Shrek

  • 12. Data: 2018-11-23 18:31:44
    Od: <3...@3...183144.invalid> (Tom N)

    Shrek w

    > Konkretnie o kilometr.

    a,75y,157.29h,70.72t/data=!3m6!1e1!3m4!1szMwn0fEVQiX
    UtYyssLDcYg!2e0!7i13312!8i6656

    > Zabawne - znak ostrzegajązy o zakazie za 4,9km stoi kilometr przed
    > znakiem;) Jest bardziej spieprzone niż myślałem.

    Już sobie przypomniałem dlaczego na pms mam cie w kiblu...

    https://goo.gl/maps/Rth1qSpmWZ72

    I daty zdjęć jeszcze zbadaj. Pa!

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2018-11-23 19:01:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2018 o 18:31, (Tom N) pisze:

    > Już sobie przypomniałem dlaczego na pms mam cie w kiblu...

    Prawdopodobnie za zatrzymywanie się przed przejściami dla pieszych.

    > https://goo.gl/maps/Rth1qSpmWZ72

    Ale co chciałeś powiedzieć? - to jest ostrzeżenie o ograniczeniu przy al
    Krakowskie za 3,9km - dokładnie tego samego tyczy się ostrzeżenie podane
    przez Liwiusza - 4,9km - jeden kilometr wcześniej - żadne nie tyczy się
    ogranicznia które pokazałem i które nawet widać po lewej stronie twojego
    linka.

    > I daty zdjęć jeszcze zbadaj. Pa!

    A o coś konkretnego ci biega? Wszystkie z 2014. Czyli wtedy było
    zwalone. Teraz jest tylko gorzej - tabliczek więcej pod ograniczeniem.

    Shrek

  • 14. Data: 2018-11-23 19:36:39
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Shrek pisze:

    > No jest, ale co ona ma dawać to nie wiem, skoro i tak domyślnie jest 50.

    a w nocy?

  • 15. Data: 2018-11-23 19:44:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2018 o 19:36, Andrzej Kłos pisze:

    > a w nocy?

    Racja - ale w sumie bez różnicy - i tak wszyscy jeżdzą 70-80, bez
    względu na porę;)

    Swoją drogą - że też u nas wszystko trzrba pokomplikować bez sensu.

  • 16. Data: 2018-11-24 16:22:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-23 o 16:46, Shrek pisze:

    > No jest, ale co ona ma dawać to nie wiem, skoro i tak domyślnie jest 50.

    Zostało z czasów, jak było domyślnie 60. No i nadal tyle jest w nocy.

    --
    Liwiusz