  • 1. Data: 2018-11-18 22:39:40
    Temat: UKE karze Orange: 9.1 mln PLN za 3.8 mln SMSów
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    http://inwestycje.pl/firma/UKE-nalozyl-na-Orange-Pol
    ska-91-mln-zl-kary-za-SMS-y-marketingowe;326836;0.ht
    ml
    > UKE nałożył na Orange Polska 9,1 mln zł kary za SMS-y marketingowe
    > 13.11.2018 09:59
    > [...] "Prezes UKE stwierdził, że Orange Polska S.A. wykorzystywała
    > automatyczne systemy wywołujące do celów marketingu bezpośredniego nie
    > wykazując posiadania wymaganych w takim przypadku zgód abonentów lub
    > użytkowników końcowych. W trakcie postępowania ustalono, że zostało
    > wysłanych łącznie ponad 3,8 mln wiadomości SMS do klientów, z
    > naruszeniem Prawa Telekomunikacyjnego. Na Orange Polska S.A. nałożono
    > kary pieniężne w łącznej wysokości 9,1 mln zł" - czytamy w
> [...]

    Spamerów ci u nas dostatek ale może ten dostanie po łapach.
    IMHO raczej się odwołają, ja nie mam nic przeciw temu żeby
    (francuzi) dłużej ponosili "wizerunkowe" koszty.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-11-19 06:26:58
    Temat: Re: UKE karze Orange: 9.1 mln PLN za 3.8 mln SMSów
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 18.11.2018 o 22:39, A. Filip pisze:
> [...]
    > IMHO raczej się odwołają, ja nie mam nic przeciw temu żeby
    > (francuzi) dłużej ponosili "wizerunkowe" koszty.

    Czy to chodzi o te SMS-y ostrezgające przed wichurami w Polsce?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 3. Data: 2018-11-19 21:17:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Wiesiaczek napisał(a) :
    ska-91-mln-zl-kary-za-SMS-y-marketingowe;326836;0.ht
    ml

    > Czy to chodzi o te SMS-y ostrezgające przed wichurami w Polsce?

    Czy tę wichurę polecali do zakupu tejże?
    "...Orange Polska S.A. wykorzystywała automatyczne systemy
    wywołujące do celów marketingu bezpośredniego..."

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65