  • 1. Data: 2018-11-20 03:56:42
    Temat: Sprawdzają ile było w kopercie od gości na weselu.
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    Skarbówka bawi się po weselach. Chce wiedzieć, ile było w kopercie.
    https://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/1354864,fis
    kus-zaglada-nowozencom-do-kopert.html

    To jest już szczyt szczytów. Szkoda, że po cmentarzach nie chodzą i nie
    liczą ile pieniędzy poszło na pogrzeb.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-11-20 08:21:04
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 20.11.2018 o 03:56, Animka pisze:
    > To jest już szczyt szczytów. Szkoda, że po cmentarzach nie chodzą i nie
    > liczą ile pieniędzy poszło na pogrzeb.
    To kwestia czasu i niedługo zaczną. Będzie też obowiązek oddania
    biżuterii i złotych zębów nieboszczyka. Co ma w ziemi leżeć, jak państwo
    w potrzebie.
    Jacek

  • 3. Data: 2018-11-20 09:14:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-11-20 o 03:56, Animka pisze:
    > To jest już szczyt szczytów. Szkoda, że po cmentarzach nie chodzą i nie
    > liczą ile pieniędzy poszło na pogrzeb.

    To zapewne wina PiSu bo to on wprowadził takie przepisy.
    Za PO nie było takich nagonek ;-)

  • 4. Data: 2018-11-20 15:06:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >To zapewne wina PiSu bo to on wprowadził takie przepisy.
    >Za PO nie było takich nagonek ;-)

    A kto obcial zasilek pogrzebowy z ZUS ?

    PO, PIS, czy jakies SLD ?

    Argumentowali, ze od razu koszta spadna, i chyba troche spadly, ale
    teraz to juz pewnie wzrosly ... ale kto obcial ... PiS chyba by nie
    smial ?

    J.

  • 5. Data: 2018-11-20 17:24:53
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-11-20 o 09:21, Jacek pisze:
    > To kwestia czasu i niedługo zaczną. Będzie też obowiązek oddania
    > biżuterii i złotych zębów nieboszczyka. Co ma w ziemi leżeć, jak państwo
    > w potrzebie.

    Brak mi słów po prostu. Ciekawa jestem czy wleźli na wesele do
    Martyniuków. Tu by się chyba nachapali.

    --
    animka

  • 6. Data: 2018-11-20 17:27:26
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-11-20 o 10:14, z pisze:

    > To zapewne wina PiSu bo to on wprowadził takie przepisy.
    > Za PO nie było takich nagonek ;-)

    Był podobno podatek "Bykowe" kiedyś (od kawalerstwa). Ciekawa jestem
    jaki stary kawaler zlikwidował ten podatek.

    --
    animka

  • 7. Data: 2018-11-20 19:20:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-11-20 o 17:27, Animka pisze:

    > Był podobno podatek "Bykowe" kiedyś (od kawalerstwa). Ciekawa jestem
    > jaki stary kawaler zlikwidował ten podatek.

    Myślisz że to był prezes? ;-)

    Ja mam nadzieję że ten podatek powróci jako rozszerzenie/uzupełnienie 500+

  • 8. Data: 2018-11-20 20:30:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 20 Nov 2018 08:21:04 +0100, Jacek
    <k...@a...com> wrote:
    > To kwestia czasu i niedługo zaczną. Będzie też obowiązek oddania
    > biżuterii i złotych zębów nieboszczyka. Co ma w ziemi leżeć, jak
    > państwo
    > w potrzebie.

    Na to jest bardzo prosty sposób, nie organizować wesela we
    właściwości us pana młodego i panny młodej.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2018-11-20 20:43:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <k...@a...com> wrote:

    >Na to jest bardzo prosty sposób, nie organizować wesela we
    >właściwości us pana młodego i panny młodej.

    W dobie komputerow ?
    Toz przeciez US moze centralnie wyslac wezwania to wszystkich nowo
    zaslubionych par.

    No chyba, zeby tak sie pobrac w Anglii czy Irlandii ... a potem wrocic
    pare lat po slubie ... no nie, wrocic mozna wczesniej, tylko USC nie
    informowac :-)

    J.

  • 10. Data: 2018-11-20 22:04:59
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-11-20 o 20:20, z pisze:

    > Myślisz że to był prezes? ;-)

    Raczej nie, bo on jeszcze wtedy chyba nie wiedział, że będzie prezesem.

    > Ja mam nadzieję że ten podatek powróci jako rozszerzenie/uzupełnienie 500+

    LOL

    --
    animka