  • 1. Data: 2018-11-23 08:16:57
    Temat: Wiel znaków drogowych na 1 słupku
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Co powinien zrobić kierowca, widząc takie oznaczenie?
    https://forum.chevroletteampoland.com/download/file.
    php?id=8597&mode=view

    Dla nieklikających:
    Na jednym słupku
    1. Znak zakaz zatrzymywania i postoju i 2 wykluczenia
    2. Zakaz wjazdu sam. ciężarowych i 7 (WTF?) wykluczeń

    Jadąc ciężarowym zatrzymać się na minutę przed znakiem by przeczytać
    wszystkie informacje? To, że zrobiło się to o godzinie 7, nie
    znaczy, że o godzinie 9 nadal będą to te same informacje.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2018-11-23 08:58:21
    Temat: Re: Wiel znaków drogowych na 1 słupku
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-23 o 08:16, Zbynek Ltd. pisze:
    > Witam
    >
    > Co powinien zrobić kierowca, widząc takie oznaczenie?
    > https://forum.chevroletteampoland.com/download/file.
    php?id=8597&mode=view

    > Dla nieklikających:

    "Nie masz uprawnień, aby pobrać ten załącznik.

> [...]
    > wszystkie informacje? To, że zrobiło się to o godzinie 7, nie znaczy, że
    > o godzinie 9 nadal będą to te same informacje.

    Generalnie chodzi o to, że jadąc ciężarowym masz po prostu pojechać inną
    drogą. Jeśli jesteś na liście wykluczeń, to zwykle o tym wiesz.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-11-23 11:29:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    >Co powinien zrobić kierowca, widząc takie oznaczenie?
    >https://forum.chevroletteampoland.com/download/file
    .php?id=8597&mode=view

    brak uprawnien

> [...]
    >2. Zakaz wjazdu sam. ciężarowych i 7 (WTF?) wykluczeń

    >Jadąc ciężarowym zatrzymać się na minutę przed znakiem by przeczytać

    Przed znakiem zatrzymac sie mozna :-)
    (Chyba, ze wczesniej jest inny znak)

    Poza tym to bedzie zatrzymanie wynikajace z warunkow ruchu drogowego,
    wiec znak go nie dotyczy :-)

    >To, że zrobiło się to o godzinie 7, nie znaczy, że o godzinie 9 nadal
    >będą to te same informacje.

    o 9-tej to bedziesz pamietal, na ktorej tabliczce bylo 7-mej stosowne
    wykluczenie :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-11-23 12:51:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2018 o 08:16, Zbynek Ltd. pisze:

    > Jadąc ciężarowym zatrzymać się na minutę przed znakiem by przeczytać
    > wszystkie informacje? To, że zrobiło się to o godzinie 7, nie znaczy, że
    > o godzinie 9 nadal będą to te same informacje.

    https://www.google.com/maps/@52.1815054,20.8810248,3
    a,75y,145.3h,80.02t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZ53Z2N8Mldb7
    JYiX3QvNUQ!2e0!7i13312!8i6656

    Prędkość dopuszczalna 120, zakaz zatrzymywania bo to ekspresówka.
    Miejsce decyzji:

    https://www.google.com/maps/@52.1824421,20.8788234,3
    a,75y,122.02h,73.59t/data=!3m6!1e1!3m4!1skyikDQxGovI
    BclrKydYzNw!2e0!7i13312!8i6656

    Trzeba odczytać znak znajdujacy się ponad 100 metrów dalej;)

    Tak przy okazji - zna ktoś inną obwodnicę, gdzie jest zakaz dla tirow? ;)

    Shrek

  • 5. Data: 2018-11-23 13:25:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Liwiusz napisał(a) :

> [...]
    >
    > Generalnie chodzi o to, że jadąc ciężarowym masz po prostu pojechać inną
    > drogą. Jeśli jesteś na liście wykluczeń, to zwykle o tym wiesz.

    Tak. O 7 byłem na liście wykluczeń. O 9 już mogłem nie być, bo mógł
    zmienić się opis. Ilość tablic mogła być ta sama.
    Policji nie będzie interesować, że wczoraj tu był inny opis. Czy nie
    było osiedla ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 6. Data: 2018-11-23 14:19:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-23 o 12:51, Shrek pisze:

> [...]
    BclrKydYzNw!2e0!7i13312!8i6656

    > Trzeba odczytać znak znajdujacy się ponad 100 metrów dalej;)

    Tu masz ostrzeżenie o wiele wcześniej:

    https://www.google.com/maps/@52.1867572,20.8686423,3
    a,75y,157.29h,70.72t/data=!3m6!1e1!3m4!1szMwn0fEVQiX
    UtYyssLDcYg!2e0!7i13312!8i6656

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2018-11-23 14:20:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-23 o 13:25, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > zmienić się opis. Ilość tablic mogła być ta sama.
    > Policji nie będzie interesować, że wczoraj tu był inny opis. Czy nie

    Jeśli nie jesteś pewien, to wybierz inną drogę. W końcu co do zasady
    jest zakaz wjazdu twoim samochodem.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2018-11-23 14:49:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Tu masz ostrzeżenie o wiele wcześniej:
    >https://www.google.com/maps/@52.1867572,20.8686423,
    3a,75y,157.29h,70.72t/data=!3m6!1e1!3m4!1szMwn0fEVQi

    Tak nawiasem mowiac - wielokrotnie slyszalem "zakaz wjazdu ciezarowek
    do centrum wroclawia" i sie pytalem - a na jakiej podstawie ten zakaz
    ?
    Ogloszenia w dzienniku urzedowym gminy wroclaw ?

    A sie okazuje, ze jest, wlasnie na takich granatowych tablicach, np

    https://goo.gl/maps/G1H9iXfMaXJ2

    I jakos tak jako kierowca nigdy na te znaki nie zwrocilem uwagi.
    No ale nie jestem kierowca ciezarowki.

    I tak sie zastanawiam:
    -nietypowa forma zawinila ?
    -w ogole za malo zwracam uwage na znaki i za bardzo jezdze na pamiec ?
    -przy niewlasciwym pasie ustawiony i moze jeszcze inne pojazdy zawsze
    zaslanialy ?

    J.

    Nie bedac kierowca

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2018-11-23 15:25:13
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 23.11.2018 o 14:49, J.F. pisze:

> [...]
    > -w ogole za malo zwracam uwage na znaki i za bardzo jezdze na pamiec ?
    > -przy niewlasciwym pasie ustawiony i moze jeszcze inne pojazdy zawsze

    No przecież za skrzyżowaniem masz normalny znak:
    https://goo.gl/maps/LpFdv5anfSy
    (najlepsza jest ta tabliczka pod znakiem 'droga jednokierunkowa').

    W Warszawie jest 'strefa 50' i też mnóstwo osób o niej nie wie, chociaż
    dotyczy osóbówek...
    https://goo.gl/maps/H7u8dzAqsjr

    MJ

  • 10. Data: 2018-11-23 16:43:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2018 o 14:19, Liwiusz pisze:

    > Tu masz ostrzeżenie o wiele wcześniej:

    Konkretnie o kilometr.

    > https://www.google.com/maps/@52.1867572,20.8686423,3
    a,75y,157.29h,70.72t/data=!3m6!1e1!3m4!1szMwn0fEVQiX
    UtYyssLDcYg!2e0!7i13312!8i6656

    Zabawne - znak ostrzegajązy o zakazie za 4,9km stoi kilometr przed
    znakiem;) Jest bardziej spieprzone niż myślałem.

    Shrek