  • 1. Data: 2018-11-22 20:23:00
    Temat: Dotyczy Allegro
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    Czy to Allegro padło lub zbankrutowało, bo nie otrzymałam od nich
    żadnego powiadomienia. Powinno przyjść chociaż powiadomienie takie jak
    zawsze, że kupilam przedmiot.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-11-23 10:06:26
    Temat: Re: Dotyczy Allegro
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    W dniu 2018-11-22 o 20:23, Animka pisze:
    > Czy to Allegro padło lub zbankrutowało, bo nie otrzymałam od nich żadnego
    > powiadomienia. Powinno przyjść chociaż powiadomienie takie jak zawsze, że kupilam
    > przedmiot.

    To nie tylko w przypadku Allegro tak się dzieje. Również w wielu innych sklepach
    tak jest.
    Najczęściej przyczyną jest literówka w podanym adresie lub został podany inny adres

    --
    Boguś

  • 3. Data: 2018-11-23 11:45:36
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-11-22 o 20:23, Animka pisze:
    > Czy to Allegro padło lub zbankrutowało, bo nie otrzymałam od nich
    > żadnego powiadomienia. Powinno przyjść chociaż powiadomienie takie jak
    > zawsze, że kupilam przedmiot.

    zobacz w folderze SPAM

    --
    @foe_pl

  • 4. Data: 2018-11-23 14:11:03
    Od: "n" <...@...e>

    Sprawdź na swoim serwerze pocztowym, czy nie dołożyli Ci nowych folderów typu
    "oferty" itp. do których bez Twojej wiedzy i zgody wpada korespondencja.
    Sprawdziłem dopiero, jak mi telefon wyłączyli ;-)

    -----

  • 5. Data: 2018-11-23 19:05:55
    Od: b...@g...com

    użytkownik Animka napisał:
    > Czy to Allegro padło lub zbankrutowało, bo nie otrzymałam od nich
    > żadnego powiadomienia. Powinno przyjść chociaż powiadomienie takie jak
    > zawsze, że kupilam przedmiot.

    Też tak miałem. W łonecie np. trza wyłączyć "smart foldery" w ustawieniach
    łonetowych, bo thunderbird nie zawsze ściąga całość poczty z łonetu.

  • 6. Data: 2018-11-24 10:20:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-11-18 o 19:05, b...@g...com pisze:

    > Też tak miałem. W łonecie np. trza wyłączyć "smart foldery" w ustawieniach
    > łonetowych, bo thunderbird nie zawsze ściąga całość poczty z łonetu.

    W opcjach zaawansowanych trzeba odświeżyć listę folderów i ewentualnie
    "doznaczyć" brakujące.

  • 7. Data: 2018-11-24 13:12:37
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-11-23 o 20:05, b...@g...com pisze:

    > Też tak miałem. W łonecie np. trza wyłączyć "smart foldery" w ustawieniach
    > łonetowych, bo thunderbird nie zawsze ściąga całość poczty z łonetu.

    Masz rację. Dziękuję Wam wszystkim za odpowiedzi.
    Nie moglam scancelować swojego posta, nie dało się.
    Chwile po tym jak go wysłałam zajrzałam do konta na stronie onetu. Co
    tam się działo ! :D
    Pełno wiadomości (ok. 400 wraz ze spamem) do mnie i te z Allegro
    znajdowały się właśnie w tych smart folderach. Przeniosłam je do
    odebranych, a te smart foldery wyłączyłam. W Thunderbirdzie mam filtry
    poczty jaby co i wolę sama mieć nad tym kontrolę, a na konto na stronie
    nie zaglądałam przedtem.

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-11-28 01:06:24
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2018-11-22 o 20:23, Animka pisze:
    > Czy to Allegro padło lub zbankrutowało, bo nie otrzymałam od nich
    > żadnego powiadomienia. Powinno przyjść chociaż powiadomienie takie jak
    > zawsze, że kupilam przedmiot.

    Przepraszam, jaki to ma związek z tematyką grupy pl.soc.prawo?

    --
    P.

  • 9. Data: 2018-11-28 09:07:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-28 o 01:06, PiotRek pisze:

    > Przepraszam, jaki to ma związek z tematyką grupy pl.soc.prawo?

    Ustawa prawo upadłościowe.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2018-12-04 21:44:18