  • 1. Data: 2018-11-22 19:37:19
    Temat: I znowu się nie zaczyna od zarzutów
    Od: M J <m...@...y.pl>

    "Prokuratura wszczęła śledztwo w sprawie wypadku. Jeśli zdecyduje się
    postawić zarzuty kierowcy, może grozić mu do ośmiu lat pozbawienia
    wolności. - Trwają ustalenia, czy zachodzi podstawa do przedstawienia
    zarzutu tej osobie"

    Jakoś tutaj można prowadzić śledztwo nie zaczynając od postawienia
    zarzutów komukolwiek. Dasie.

    Dlaczego wtedy niedałosie?

    MJ

  • 2. Data: 2018-11-22 20:09:07
    Temat: Re: I znowu się nie zaczyna od zarzutów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "M J" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >zarzutu tej osobie"

    >Jakoś tutaj można prowadzić śledztwo nie zaczynając od postawienia

    Ale kiedy ?

    Bo naturalne mi sie wydaje, ze najpierw trzeba wstepnie zbadac sprawe,
    zeby stawiac zarzuty.

    Tylko gdzies w tym sa jeszcze prawa przyszlego podejrzanego, ktorego
    przesluchujemy najpierw jako swiadka ?

    Czy nie przesluchujemy wcale ?

    Czy informujemy, ze byc moze skonczy sie to postawieniem zarzutow,
    wiec zechce zeznawac teraz, czy woli porozmawiac z adwokatem ?

    J.

  • 3. Data: 2018-11-22 23:09:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.11.2018 o 20:09, J.F. pisze:

> [...]

    Bo prokuratora nie lubił kierowcy i mu nie postawił dla jego dobra;)

    > Ale kiedy ?

    Od wtedy jak się grupowy kulson wypowiedział.

    > Tylko gdzies w tym sa jeszcze prawa przyszlego podejrzanego, ktorego
    > przesluchujemy najpierw jako swiadka ?

    Może odmówić zeznań, jak nie odmówi, to i tak stają się niebyłe po
    zmianie statusu na podejrzanego.

    > Czy nie przesluchujemy wcale ?
    >
    > Czy informujemy, ze byc moze skonczy sie to  postawieniem zarzutow, wiec
    > zechce zeznawac teraz, czy woli porozmawiac z adwokatem ?

    Tak by wypadało.

    Shrek

  • 4. Data: 2018-11-23 20:19:18
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-22 o 19:37, M J pisze:
> [...]
    > zarzutu tej osobie"
    >
    > Jakoś tutaj można prowadzić śledztwo nie zaczynając od postawienia

    Płaszczaka i niedouczone Zero pytaj

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2018-11-23 20:21:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-11-18 o 19:37, M J pisze:
> [...]
    > zarzutu tej osobie"
    > Jakoś tutaj można prowadzić śledztwo nie zaczynając od postawienia

    Widocznie ktoś uznał, ze materiał jest wystarczający i tyle.

  • 6. Data: 2018-11-23 20:51:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Widocznie ktoś uznał, ze materiał jest wystarczający i tyle.

    No ale co z dobrem i prawami tego, któremu zarzutów nie postawiono?

    Shrek

  • 7. Data: 2018-11-23 22:59:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-11-18 o 20:51, Shrek pisze:

    > No ale co z dobrem i prawami tego, któremu zarzutów nie postawiono?

    Sądzę, że Ty to najlepiej rozkminisz - wnosząc po wypowiedziach.