  • 211. Data: 2023-07-11 16:06:09
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.07.2023 o 11:17, J.F pisze:
    > Rada swietna, tylko usiłuje sobie przypomniec, gdzie ten hamulec jest
    O ile pamiętam na boku tej skrzynki z mechanizmem otwierania drzwi.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 212. Data: 2023-07-11 16:08:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.07.2023 o 11:21, J.F pisze:

    > Kawałek który wystawał mógł nie przypominać zakleszczonego dziecka,
    > albo mogł przypominac dziecko, ktore przechodzi za tramwajem.

    Nie ruszyłbym widząc dziecko koło tramwaju.

    > No i ciągle mi sie wydaje, ze dziecko powinno juz byc przewrócone na
    > zewnątrz, z przytrzasniętą nóżką.

    Też tak sądzę.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 213. Data: 2023-07-11 16:52:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jul 2023 16:08:08 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie ruszyłbym widząc dziecko koło tramwaju.

    Ruszasz do przodu, a osoba z twojego rysunku wygląda, jakby stała za
    tramwajem :-)

    > Też tak sądzę.

    J.

  • 214. Data: 2023-07-11 16:56:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jul 2023 16:04:18 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ja to rozumiem. Z tym, że skoro zaistniało zdarzenie bardzo mało
    > prawdopodobne zdarzenie, to trudno za to winić motorniczego, czy też
    > konstruktora tramwaju.

    Hm, czy takie mało prawdopodobne ... z jednej strony jak pisałem -
    widać rzadko sie zdarza, z drugiej - to przeciez normalne, ze drzwi
    kogos przytną.

    > Jaki tramwaj jest, to wszyscy widzą. Podgląd, ze
    > tramwaj przeszkadza motorniczemu jest moim zdaniem niedorzeczny. Wykazanie

    No sam przeciez rysowałeś, ze połowa schowana.

    > Informacja, że motorniczy obserwował lusterko przez 1,5 sekundy ma
    > znaczenie, gdyby po tym czasie coś się tam zmieniło. Jeśli dziecka nie
    > było widać, to jakby minutę tam stał, to by to nic nie dało. Jak było
    > dziecko widać, to i sekunda byłaby wystarczająca.

    No, na zauwazenie dziecka położonego gdzies tam nisko, moze i za mało.
    Przyglądałby sie uważnie, to by zauwał i nie ruszył.

    J.

  • 215. Data: 2023-07-11 17:02:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.07.2023 o 10:45, J.F pisze:

    > W lusterka to sie chyba powinien patrzyc wczesniej - czy moze zamknąc
    > drzwi.

    I zapewne tak zrobił.

    > Na kontrolki juz nie musi, bo tramwaj nie ruszy jak sie nie zamkną.
    > Podobno.

    W zasadzie to automatyka nie stwierdzi, że się zamknęło (może jeszcze
    dochodzić awaria jakiegoś przekaźnika, ale to już naprawdę pech).

    > A motocykle są wszędzie :-(

    Z motocyklami to o byciu wszędzie mówią głównie ci co zapierdalają albo
    nie mają wyobraźni. Swoją drogą kontynuując myślenie roberta nie ma nic
    złego w chowaniu się komuś w martwe pole motocyklem, bo przecież nie
    utrudnia ono widoczności;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 216. Data: 2023-07-11 17:05:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.07.2023 o 11:17, J.F pisze:

    > Rada swietna, tylko usiłuje sobie przypomniec, gdzie ten hamulec jest

    Przy drzwiach. Ale i tak obstawiam że 10 sekund to minimum żeby akcję
    ogarnąć i wymyśleć co zrobić (oczywiście jak trafisz na ogarniętego
    faceta, bo baby będą darły ryja a facetów w większości zamuruje):(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 217. Data: 2023-07-11 17:06:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.07.2023 o 11:20, J.F pisze:

    > Ja ja bym tam był, to bym sie zaparl w te drzwi i one by sie nie
    > zamknęly. Ale babcia słabsza, refleks gorszy ...

    Jakby coś mogła zrobić to pewnie by po prostu dzieciaka złapała za rękę
    i zabrała z tych drzwi...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 218. Data: 2023-07-11 17:08:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > albo mogł przypominac dziecko, ktore przechodzi za tramwajem.
    >
    > No i ciągle mi sie wydaje, ze dziecko powinno juz byc przewrócone na

    Przewróconego to już napewno nie widać:( nie wdając się w szczegóły wisi
    za nogę, której nie widać a reszta jest między krawężnikiem peronu a
    szyną. Brrr...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 219. Data: 2023-07-11 17:10:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jul 2023 18:41:02 +0200, Shrek wrote:

    > Ciężko powiedzieć dokładnie bo kiedyś nie było internetów. Na pierwszej
    > stronie "przytrzaśnięcie przez tramwaj" są co najmnuiej cztery wypadki.
    > Kiedyś było tego więcej.

    A jaki typ i które drzwi?

    bo mnie wyszukuje np
    https://glos24.pl/krakow-dziecko-przytrzasniete-prze
    z-tramwaj-wstrzymany-ruch

    Tylko w tekscie linia 22, a na fotce 8 ... zdjecie stockowe jak to
    mówią :-)

    J.

  • 220. Data: 2023-07-11 17:10:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.07.2023 o 08:13, cef pisze:

    > Jak widzisz tutaj też trudno  przepchnąć oczywistość i
    > prawdopodobnie w sądzie może być podobnie.
    > Musiałby adwokat zręcznie wypatroszyć tę opinię,
    > a nie każdy to potrafi.

    I to mnie wkurwia - koleś za kasę świadomie kłamie, próbuje kogoś ubrać
    w pasiak i chuja mu zrobią.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!