  • 1. Data: 2023-06-28 07:46:33
    Temat: Szury się zalęgły w SN;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W skrócie jednoosobowe sądy kapturowe pod pozorem pandemii art. 15zzs
    ust. 1 pkt 4 zzs (tak - punkt zzs! - tyle "mięska" napchali na kolanie
    do prawa pod pozorem pandemii) są nielegalne. Kwiatek, olin - napiszcie
    szurom z SN, że się mylą i pochwal się co ci powiedzieli - :P A nie
    czekaj - szury wydały orzeczenie w rozszerzonym, siedmiosobowym składzie
    w formie uchwały o zasadzie prawnej;)

    W skrócie:

    "Rozpoznanie sprawy cywilnej przez sąd drugiej instancji w składzie
    jednego sędziego ukształtowane na podstawie ustawy o zwalczaniu COVID-19
    ogranicza prawo do sprawiedliwego rozpatrzenia sprawy. Nie jest
    konieczne dla ochrony zdrowia publicznego i prowadzi do nieważności
    postępowania - taką uchwałę w składzie siedmiu sędziów podjęła Izba
    Pracy i Ubezpieczeń Społecznych SN. Sąd dodał, że walka z pandemią
    stanowiła tylko pretekst dla ograniczenia prawa stron do rzetelnego
    procesu."

    "Ten fragment unormowania wynikającego z art. 15zzs(1) ust. 1 pkt 4
    ustawy COVID-19 jednoznacznie potwierdza, że zagrożenie epidemiczne i
    dążenie do jego zredukowania nie stanowiło realnej, rzeczywistej
    przyczyny wprowadzenia odstępstwa od zasady kolegialnego orzekania przez
    sąd drugiej instancji w postępowaniu zwykłym. Walka z pandemią stanowi
    _jedynie_pretekst_dla_ograniczenia_prawa_stron_do_rz
    etelnego_procesu_.
    Gdyby rzeczywistą przesłanką wprowadzenia art. 15zzs(1) ust. 1 pkt 4
    ustawy COVID-19 był wzgląd na sytuację pandemiczną, to wraz z ustaniem
    zagrożenia wywołanego tą pandemią, powinien nastąpić powrót do orzekania
    w składzie kolegialnym."

    Czytaj więcej na Prawo.pl:
    https://www.prawo.pl/kadry/czy-jednoosobowy-sklad-sa
    du-w-czasie-epidemii-sn-to-pretekst,519228.html

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-06-28 10:20:48
    Temat: Re: Szury się zalęgły w SN;)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    NTG, z takimi to na pręga.
    SN nie orzekł, że nie było kowita, tylko że pisiory to debile.
    I nie jest to żadna nowość w orzecznictwie, początki to to wciąż nieopublikowane
    orzeczenie TK, zanim został kulinarnym i kulawym (z prezeską Schroedingera ;)

  • 3. Data: 2023-06-28 10:43:05
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.06.2023 o 07:46, Shrek pisze:
> [...]
    > do prawa pod pozorem pandemii) są nielegalne. Kwiatek, olin - napiszcie
    > szurom z SN, że się mylą i pochwal się co ci powiedzieli - :P

    Mam im napisać, że naukowcy od wirusów zalecali nielegalne zmienianie
    prawa wykorzystujące pretekst pandemii? Napisać, że naukowcy od wirusów
    zabraniali zmieniać prawo legalnie?

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 4. Data: 2023-06-28 11:56:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 28 Jun 2023 07:46:33 +0200, Shrek napisał(a):

    > Kwiatek, olin - napiszcie
    > szurom z SN, że się mylą i pochwal się co ci powiedzieli

    Szczerze współczuję, bo fiksum-dyrdum na punkcie kowida to poważna
    przypadłość, ale nie mogę pomóc, bo nie jestem psychiatrą.
    Sugeruję wizytę u odpowiedniego specjalisty; swoim zwyczajem najprędzej i
    najlepszego znajdziesz niezawodnie na tłiterze.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2023-06-28 12:13:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > NTG, z takimi to na pręga.

    Jeśli nie na prawo, jak wyrok Sn dotyczący sadownictwa?

    > SN nie orzekł, że nie było kowita, tylko że pisiory to debile.

    Dokładnie. Nikt rozsądny nie twierdził że kowida nie ma.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-06-28 12:14:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.06.2023 o 10:43, Kviat pisze:

    > Mam im napisać, że naukowcy od wirusów zalecali nielegalne zmienianie
    > prawa wykorzystujące pretekst pandemii?

    No tak wynika z "naukowego kompromisu" Po kolei wychodzi że wszelkie
    ograniczenia były... nielegalne.

    > A szury miały rację.

    Miały - i teraz jest na to wyrok.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-06-28 12:14:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.06.2023 o 11:56, Olin pisze:

> [...]
    > Sugeruję wizytę u odpowiedniego specjalisty; swoim zwyczajem najprędzej i
    > najlepszego znajdziesz niezawodnie na tłiterze.
    Napisz na adres SN;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-06-28 13:40:23
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    SN orzekł, że do tej pory wydane gównojednosędziowe wyroki II instancji są jak
    najbardziej koszerne.

    -----

  • 9. Data: 2023-06-28 14:20:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 28 czerwca 2023 o 12:14:19 UTC+2 Shrek napisał(a):

    > No tak wynika z "naukowego kompromisu" Po kolei wychodzi że wszelkie
    > ograniczenia były... nielegalne.

    pisiory "naukowo" uchwały prawo niezgodne z czymkolwiek?

    > Miały - i teraz jest na to wyrok.

    To widać jakaś nowa definicja "szura".
    Ustalmy uwagę, bo się nie zrozumiemy.

  • 10. Data: 2023-06-28 14:23:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.06.2023 o 13:40, ąćęłńóśźż pisze:
    > SN orzekł, że do tej pory wydane gównojednosędziowe wyroki II instancji
    > są jak najbardziej koszerne.

    Słusznie. Znaczy prawie - o poprzenich się nie wypowiedział tylko
    zaznaczył że wyrok nie obowiązuje wstecz. Jak ktoś zapyta to się wypowiedzą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!