  • 11. Data: 2010-03-01 11:07:29
    Temat: Re: Wezwanie parkowanie - Straz Miejska
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Nie mówi czegoś znacznie różnego. Konieczność stosowania kodeksu
    > drogowego na terenie prywatnym najpierw by trzeba było odpowiednio
    > umotywować.

    No właśnie, parkowanie utrudniające widoczność na skrzyżowaniu raczej
    jest konieczne do uniknięcia zagrożenia bezpieczeństwa uczestników ruchu.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 12. Data: 2010-03-01 11:14:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hmg6r4$iem$1@news.onet.pl...

    > A czytał PoRD? Jeśli nie, to podpowiem, że już w Art 1 mówi co innego, niz
    > tu napisałeś....

    czytal, no i teraz wykaz to niebezpieczenstwo, przy ruchu ktorego predkosc
    nie przekracza 20 km/h :)

  • 13. Data: 2010-03-01 11:15:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > No właśnie, parkowanie utrudniające widoczność na skrzyżowaniu raczej
    > jest konieczne do uniknięcia zagrożenia bezpieczeństwa uczestników ruchu.

    To przenieś się do wątku, gdzie takie parkowanie miało miejsce ;)
    Autor pisze:
    "nie utrudniało przejazdu ani widoczności nikomu"

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2010-03-01 11:22:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4b8b970b$1@news.home.net.pl...

    > pewnie, ale dotyczy drog publicznych

    Patrz: ustęp 2 pierwszego artykułu.

  • 15. Data: 2010-03-01 11:22:33
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 01-03-2010 12:06, MiSSieK pisze:

    > http://warszawa.wikia.com/wiki/Plik:Kozmiana.jpg
    >
    > ta ulica ale musze sprawdzic czy jest tam znak strefa zamieszkania :/

    W strefie zamieszkania wolno parkować tyko na wyznaczonych miejscach.
    Skoro nie zarzucono Ci parkowania w miejscu niedozwolonym, to raczej nie
    była to strefa zamieszkania.

    Istnieje też małe, acz niezerowe prawdopodobieństwo, że zarzucono Ci
    popełnienie jednego wykroczenia, mimo że popełniłeś dwa.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 16. Data: 2010-03-01 11:22:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b8ba374$1@news.home.net.pl...

  • 17. Data: 2010-03-01 11:23:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b8ba374$1@news.home.net.pl...

    > Patrz: ustęp 2 pierwszego artykułu.

    to go teraz wykaz

  • 18. Data: 2010-03-01 11:29:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > A czytał PoRD? Jeśli nie, to podpowiem, że już w Art 1 mówi co innego,
    > niz tu napisałeś....

    A ty czytałeś ustęp drugi tego artykułu?

  • 19. Data: 2010-03-01 11:29:46
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 01 Mar 2010 12:15:40 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > "nie utrudniało przejazdu ani widoczności nikomu"

    Miał zapewne na myśli siebie. Bo to, że zaparkowany samochód zasłania
    widoczność na skrzyżowaniu jest raczej oczywiste. No chyba, że jest cały ze
    szkła, ale jeszcze nie spotkałem się z takim rozwiązaniem.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 20. Data: 2010-03-01 11:30:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > To przenieś się do wątku, gdzie takie parkowanie miało miejsce ;)
    > Autor pisze:
    > "nie utrudniało przejazdu ani widoczności nikomu"

    To on tak twierdzi. Ograniczanie widoczności na skrzyżowaniu zawsze
    powoduje zagrożenie.