  • 11. Data: 2014-09-27 23:02:03
    Temat: Re: Węgiel
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-09-27 o 08:23, Jacek pisze:

    > dlaczego Polak w Gliwicach montując Ople zarabia 4400 zł, a na
    > identycznej linii, montując ten sam samochód i u tego samego
    > właściciela w Hannowerze Niemiec zarabia także 4400 ale Euro??

    To demagogia. Na montażu 4400 Euro?

  • 12. Data: 2014-09-28 00:53:29
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-09-27 o 14:10, animka pisze:

    > Jakbym mogła to rozpędzilabym tych złodziei bysnesmenów od kopalń,
    > którzy nakradli i kopalnie doprowadzili do ruiny.

    typowa związkowa świnia i inny pan dyrektor od kuzyna brata nie zniży
    się do zejścia na dół :)

  • 13. Data: 2014-09-28 01:12:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To demagogia. Na montażu 4400 Euro?

    Porównywałem kiedyś wypłaty polskich i niemieckich policjantów i wyszedł mi
    mniej wiecej taki sam współczynnik. Tyle samo zarabiaja na odpowiadających
    im stanowiskach, ale w różnych walutach. Natomiast w Niemczech są
    odpowiednio wyższe ceny, zwłąszcza tzw. życia. Stąd Niemcom opłaca się
    przykładowo na wakacje do Polski jechać, bo tu znacznie taniej mimo to, że
    przy zachodniej granicy ceny są wyższe, niż przy wschodniej.

  • 14. Data: 2014-09-28 01:42:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 27 września 2014 18:54:46 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

> [...]
    Znaczy 400godzin na miesiąc pracuje?

  • 15. Data: 2014-09-28 02:30:53
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to kupimy z chin, czech lub usa.
    >
    > Nasz węgiel jest zwyczajnie za drogi, a jest taki przez kur*y ze
    > związków, złodziejski zarząd i rozpasionych górników (w tej kolejności)

    rozpasiony górnik w Australii, czy innym kraju gdzie nie rządzą złodzieje
    zarabia 3 razy więcej od naszego więc co ty opowiadasz?
    Trzeba dorąbać cło na ruski więgiel i koniec zabawy. Cena węgla może trochę
    skoczy, ale pieniądz zostanie w Polsce.

    A.

  • 16. Data: 2014-09-28 12:02:54
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-09-28 o 02:30, Ajgul pisze:
    > Trzeba dorąbać cło na ruski więgiel i koniec zabawy. Cena węgla może
    > trochę skoczy, ale pieniądz zostanie w Polsce.
    Cła się nie da dorąbać, bo są międzynarodowe uregulowania.
    ALe wzorem Rosjan, którzy blokują polską żywność z dowolnego powodu
    można powód wymyślić np. zawartość radonu, albo innego pierwiastka w węglu.
    Jacek

  • 17. Data: 2014-09-28 12:08:02
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-09-27 o 23:02, cef pisze:
    > To demagogia. Na montażu 4400 Euro?
    Nie pracowałem tam, więc nie sprawdziłem, ale tak przeczytałem w
    prasowym artykule.
    Tu masz ciekawy materiał:
    http://www.lohnspiegel.de/main/zusatzinformationen/k
    fz-mechaniker-innen
    Jacek

  • 18. Data: 2014-09-28 17:37:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 września 2014 02:30:53 UTC+2 użytkownik Ajgul napisał:

    > Trzeba dorąbać cło na ruski więgiel i koniec zabawy.
    A dlaczego dorąbać cło. Czemu mam drożej płacić?

  • 19. Data: 2014-09-28 19:11:15
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 28 Sep 2014 02:30:53 +0200, Ajgul napisał(a):

    > Trzeba dorąbać cło na ruski więgiel i koniec zabawy. Cena węgla może trochę
    > skoczy, ale pieniądz zostanie w Polsce.

    Komusze myślenie prawaka: niech cały naród płaci w cenie węgla, prądu, a w
    konsekwencji wszystkiego innego, na niebotyczne pensje związkowców.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 20. Data: 2014-09-28 22:23:08
    Temat: Re: W?giel
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-09-28 01:12, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > przykładowo na wakacje do Polski jechać, bo tu znacznie taniej mimo to, że
    > przy zachodniej granicy ceny są wyższe, niż przy wschodniej.

    To nie zależy od zarobków tylko co, gdzie i ile kosztuje.
    Najbardziej to chyba opłaca się tu przyjeżdżać Szwedom, Szwedkom, czy
    Polkom mieszkającym w Szwecji. Kosmetyka twarzy z botoxem, dentyści
    prywatni np. to dla nich jak za darmo, no i jeszcze wóda.

    --
    animka