  • 1. Data: 2014-09-24 18:46:45
    Temat: ustawa o świadcz.usł.drogą. elektroniczną
    Od: Karol <k...@1...pl>

    Art. 3.
    Przepisów ustawy nie stosuje się do:
    2) używania poczty elektronicznej lub innego równorzędnego środka
    komuni-kacji elektronicznej między osobami fizycznymi, w celach osobistych
    nie-związanych z prowadzoną przez te osoby, chociażby ubocznie,
    działalno-ścią zarobkową lub wykonywanym przez nie zawodem,

    jaki to może być równorzędny środek komunikacji elektronicznej ?

  • 2. Data: 2014-09-24 19:44:22
    Temat: Re: ustawa o świadcz.usł.drogą. elektroniczną
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Karol" <k...@1...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > działalno-ścią zarobkową lub wykonywanym przez nie zawodem,
    >

    > jaki to może być równorzędny środek komunikacji elektronicznej ?

    Gadu-gadu przykładowo. Facebook, AQQ i całą reszta komunikatorów. Są
    branżowe komunikatory (spedycja przykładowo). Generalnie chodzi o wszystko,
    co służy do wymiany informacji pomiędzy dwoma użytkownikami za
    pośrednictwem sieci.

  • 3. Data: 2014-09-25 10:28:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Sep 2014, Karol wrote:

> [...]
    > działalno-ścią zarobkową lub wykonywanym przez nie zawodem,
    >

    > jaki to może być równorzędny środek komunikacji elektronicznej ?

    A newsy nie przyszły Ci czasem na myśl?
    :O
    Toć zarówno Twój jak i mój post kwalifikują się na wzorzec wypełnienia
    tej definicji. Prawnikiem nie jestem jakby co, związku z firmą
    (ten post) nie ma, ergo "choćby ubocznie" nie wypada poza środki
    "celu osobistego".

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2014-09-25 13:20:31
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    > tej definicji. Prawnikiem nie jestem jakby co, związku z firmą
    > (ten post) nie ma, ergo "choćby ubocznie" nie wypada poza środki

    Nie znam projektu więc nie wiem czym to im grozi.
    Ale wygląda, że wg. przytoczonego artykułu przepisy ustawy będzie się
    stosować do specjalistów piszących na odnośnych grupach:

    prawników na pl.soc.prawo
    elektroników na elektronika
    lekarzy na medycyna
    inżynierów na inżynieria itd.

    Niestety, poziom dyskusji jeszcze bardziej spadnie.

  • 5. Data: 2014-09-26 00:13:26
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    Dnia Thu, 25 Sep 2014 10:28:35 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > A newsy nie przyszły Ci czasem na myśl?

    a formularz kontaktowy na prywatnej stronie www ?

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://grupy.3mam.net/

  • 6. Data: 2014-09-27 13:52:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Sep 2014, Krzysztof kw1618 z Warszawy wrote:

    > a formularz kontaktowy na prywatnej stronie www ?

    Nie wiem, do pisania w tym wątku nie jest mi potrzebny formularz
    na stronie www, więc skupiłem się na tym czego użyto do
    "kontaktu w celach osobistych" :D

    pzdr, Gotfryd