  • 1. Data: 2014-09-27 00:24:26
    Temat: Węgiel
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Jak to jest, że nasz węgiel jest naszym złotem, a zamyka się i sprzedaje
    kopalnie, a węgiel sprowadza się od ruskich? To jest po prostu koszmar i
    złodziejstwo naszego Narodowego dobra!

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-09-27 00:45:59
    Temat: Re: Węgiel
    Od: HIKI <h...@g...pl>

    W dniu 27.09.2014 00:24, animka pisze:
    > Jak to jest, że nasz węgiel jest naszym złotem

    Racja, i jest drogi jak zloto. Dlatego sie nie oplaca wydobywac.

    Slowacy (Czesi?) juz jedna kopalnie kupili od nas, zaniedbana,
    nierentowna, nie rokujaca - po prostu taki nieuzytek. Po kilku latach
    kopalnia przynosi zysk, pracownicy sa zadowoleni z pansji (ich
    oczywiscie, nie nasi). Gdzies slyszalem, ze jak bedzie okazaj, to
    zagraniczniaki dokupią sobie za grosze kolejna zyle zlota od nas.

    --

    Fug the Sigstem!

  • 3. Data: 2014-09-27 00:50:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Jak to jest, że nasz węgiel jest naszym złotem, a zamyka się i sprzedaje
    > kopalnie, a węgiel sprowadza się od ruskich? To jest po prostu koszmar i
    > złodziejstwo naszego Narodowego dobra!

    Bo ten Rosyjski jest tańszy. Podejrzewam,że jak pozamykamy nasze kopalnie,
    to cena rosyjskiego wzrośnie.

  • 4. Data: 2014-09-27 01:36:26
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-09-27 o 00:45, HIKI pisze:

> [...]
    > oczywiscie, nie nasi). Gdzies slyszalem, ze jak bedzie okazaj, to
    > zagraniczniaki dokupią sobie za grosze kolejna zyle zlota od nas.

    Największą ironią było jak chcieli zamknąć jakąś kopalnię i pracownicy
    powiedzieli "hola hola... zluzujcie bo jest w niej potencjał... oddajcie
    nam jej udziały w ramach odpraw".

    Kopalnia, która przynosiła same straty nagle zaczęła wychodzić na prostą.

    Oczywiście na dzień dobry udziałowcy/pracownicy zlikwidowali 13-ki i
    inne takie socjalgówno.

    Ubawiło mnie po pachy, że po tym zabiegu (sacjalg*) inni górnicy
    szczerze ich nienawidzą.

    Na moje to już dawno powinni rozpędzić tych leni z kopalń (z zarządów,
    związków i od kilofów)

  • 5. Data: 2014-09-27 01:38:00
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Bo ten Rosyjski jest tańszy. Podejrzewam,że jak pozamykamy nasze
    > kopalnie, to cena rosyjskiego wzrośnie.

    to kupimy z chin, czech lub usa.

    Nasz węgiel jest zwyczajnie za drogi, a jest taki przez kur*y ze
    związków, złodziejski zarząd i rozpasionych górników (w tej kolejności)

  • 6. Data: 2014-09-27 08:23:23
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-09-27 o 01:38, PlaMa pisze:
    > to kupimy z chin, czech lub usa.
    > Nasz węgiel jest zwyczajnie za drogi, a jest taki przez kur*y ze
    > związków, złodziejski zarząd i rozpasionych górników (w tej kolejności)
    W sprawie związków zawodowych zgoda, ale cena towaru to nie wszystko.
    Myśląc tak pozbyliśmy się 97% banków (tylko 3% jest polskich) oraz 80%
    dużych zakładów przemysłowych. Polskie zostało tylko rolnictwo i małe
    firemki.
    Teraz zagadka:
    dlaczego Polak w Gliwicach montując Ople zarabia 4400 zł, a na
    identycznej linii, montując ten sam samochód i u tego samego właściciela
    w Hannowerze Niemiec zarabia także 4400 ale Euro??
    Jacek

  • 7. Data: 2014-09-27 09:04:33
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to kupimy z chin, czech lub usa.
    >
    > Nasz węgiel jest zwyczajnie za drogi, a jest taki przez kur*y ze
    > związków, złodziejski zarząd i rozpasionych górników (w tej kolejności)

    Nie zupełnie. W cenie naszego węgla jest akcyza i vat.
    Sprawdż ile akcyzy i vatu jest w cenie ruskiego węgla.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 8. Data: 2014-09-27 09:29:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-27 00:24, animka pisze:
    > Jak to jest, że nasz węgiel jest naszym złotem, a zamyka się i sprzedaje
    > kopalnie, a węgiel sprowadza się od ruskich? To jest po prostu koszmar i
    > złodziejstwo naszego Narodowego dobra!

    Dlatego, że mamy socjalistyczne państwo. A, jak właśnie widzisz,
    socjalistyczne państwo nie może mieć nawet kopalni złota, bo nie stać go
    na dopłacanie do każdej wydobytej uncji.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2014-09-27 14:10:37
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-09-27 01:36, PlaMa pisze:

> [...]
    > szczerze ich nienawidzą.
    >
    > Na moje to już dawno powinni rozpędzić tych leni z kopalń (z zarządów,

    Jakbym mogła to rozpędzilabym tych złodziei bysnesmenów od kopalń,
    którzy nakradli i kopalnie doprowadzili do ruiny.

    --
    animka

  • 10. Data: 2014-09-27 18:54:46
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-09-27 08:23, Jacek wrote:
> [...]
    > identycznej linii, montując ten sam samochód i u tego samego właściciela
    > w Hannowerze Niemiec zarabia także 4400 ale Euro??

    A to akurat proste. Główne dlatego, że Polsce zajdzie pracownika za 4400
    pln, natomiast w Niemczech nie znajdzie i musi płacić więcej.

    A tak BTW to czy Tobie się wydaje, że fabrykę w Gliwicach wybudowano z
    troski o lokalnych pracobiorców?

    Piotrek