  • 81. Data: 2007-08-09 19:48:25
    Temat: Re: Wegetarianie a wojsko
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 9 sierpnia 2007 21:08
    (autor Kapsel
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@k...net>):

    > Major nie ma tu nic do gadania. Składasz pismo do WKU i potem bada Cię
    > komisja, ale bez żadnych wojskowych, tylko sami etycy, filozofowie itp.
    > Nie powiem, żeby to była łatwa rozmowa, bo z góry są nastawieni, że chce
    > się jedynie uciec od wojska, ale jak się dobrze umotywuje to chłopaki
    > miękną.

    Ale co tu motywować? Że nie chcę zabijać? Chyba większość ludzi nie chce.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 82. Data: 2007-08-09 19:49:26
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

> [...]

    > miękną.

    Ale co tu motywować? Że nie chcę zabijać? Chyba większość ludzi nie chce.
    Wojsko to organizacja morderców! Jak w ogóle mogą cokolwiek oceniać i
    zmuszać ludzi do mordowania w ich szeregach?

  • 83. Data: 2007-08-09 19:49:49
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No jeszcze dochodzi chyba problem natury fizycznej, bo o ile mi wiadomo po
    > jakimś dłuższym okresie, kiedy się nie je mięsa, organizm przestaje
    > produkować enzymy które je trawią. Nie wiem tylko, jak długi to okres.
    Jak się jest takim wybrednym, to za żołd zamawia się telefonicznie obiad w
    restauracji wegetariańskiej i dowiozą do koszar. I po kłopocie.
    ziPi

  • 84. Data: 2007-08-09 19:50:37
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 9 sierpnia 2007 21:16
    (autor Kapsel
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1vr5qc9gsomwm$.dlg@kapselek.net>):

    > Chcecie nauczyć młode pokolenia dyscypliny? Proponuje posłać do dobrej
    > drużyny harcerskiej,

    Taaaaaa.... Ale harcerze byli źli i komuniści i nie ma już harcerzy :(

    > a nie przyklaskiwać debilnemu tworowi jakim jest
    > zasadnicza służba wojskowa.

    Ano...

  • 85. Data: 2007-08-09 19:51:16
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No dobra. Załóżmy że będą dla Ciebie specjalnie gotowali. A co ze skórzanymi
    > butami, pasem. Też specjalne mają być, czy jakoś ze zwierzątek przełkniesz te
    > akcesoria. Nie prościej złożyć oficjalną deklarację i iść do wiezienia.
    > Honorowy
    > mężczyzna by tak zrobił. Tomek

    Czyli co ?? W naszym kraju można iśc do więzienia za bycie wegetarianinem ??

    Pozdrawiam Przemek

  • 86. Data: 2007-08-09 19:54:45
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 9 Aug 2007 20:27:58 +0200 (CEST), piXelRider napisał(a):

    > Ale tylko jeden przypadek jest karalny - zabroniony prawem :]

    Wiec roznia sie tylko moralnoscia :) Zabijac irakijczykow zolniezowi
    mozna, inni dostaja za to dozywocie ;)
    --
    marcin

  • 87. Data: 2007-08-09 19:57:02
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia 9 Aug 2007 21:00:58 +0200, Tomek napisał(a):

    > Nie prościej złożyć oficjalną deklarację i iść do wiezienia. Honorowy
    > mężczyzna by tak zrobił. Tomek

    A co ma z tym wspolnego honor? Moze harakiri pownien honorowy mezczyzna
    popelnic? I nie nie prosciej jesli ma sie juz jakos ulozone zycie i
    funkcjonuje sie w spoleczenstwie. A zarowno wojsko jak i wiezienie (jakies
    roznice?) to zycie moga obrocic o 180 stopni
    --
    marcin

  • 88. Data: 2007-08-09 19:59:47
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Wrak Tristana pisze:
> [...]
    > wasz znak: <1vr5qc9gsomwm$.dlg@kapselek.net>):

    > Taaaaaa.... Ale harcerze byli źli i komuniści i nie ma już harcerzy :(

    Jak to nie ma? Osobiście mam znajomą drużynową z ZHP :-)

    chester

  • 89. Data: 2007-08-09 20:03:06
    Od: "przempo" <fałszywy.adres@email.xl>

    Wrak Tristana waląc w klawisze jednym palcem napisał/a:
> [...]
    > Wojsko to organizacja morderców! Jak w ogóle mogą cokolwiek oceniać i
    > zmuszać ludzi do mordowania w ich szeregach?

    a jeśli przyjdą podpalić Twój dom, zgwałcą na Twoich oczach Twoją narzeczoną
    to nadal bedziesz miał takie przekonania, nadstawisz drugi policzek?

  • 90. Data: 2007-08-09 20:30:03
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 9 Aug 2007 22:03:06 +0200, przempo napisał(a):

    > a jeśli przyjdą podpalić Twój dom, zgwałcą na Twoich oczach Twoją narzeczoną
    > to nadal bedziesz miał takie przekonania, nadstawisz drugi policzek?

    A gdyby tu bylo kiedys przedszkole i wasze dziecko przechodzilo przez
    jezdnie?

    Nie przychodza. Zreszta jakby przyszli i toz robili, to chyba nie mialbys
    wiele do gadania (bo jakybys mial to by chyba nie zrobili, nie?)
    --
    marcin