  • 1. Data: 2007-09-13 14:03:26
    Temat: Wcześniejszy powrót z wychowaczego - dziwne
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    Urlop był przydzielony na 3 lata, ale po 2 latach następuje powrót. W myśl
    Kodeksu pracy, który mówi, że należy powiadomić pracodawcę najpóźniej 30 dni
    przed zamierzonym pojawieniem się w pracy.
    No i tak zrobiliśmy, tyle że mija już blisko miesiąc, za kilka dni do pracy, a
    pracodawca... nic się nie odzywa. Myśleliśmy, że jakieś pismo wyślą czy coś -
    a tutaj cisza.
    Czy pracodawca ma obowiązek wysłać jakąś informację, czy po prostu w tej
    sytuacji nie ma to nic do rzeczy, bo na powrót do pracy MUSI się zgodzić? I po
    prostu w pracy się trzeba pojawić w wyznaczonym dniu?
    Czy może to że jest cisza coś znaczy: że się nie zgadza na powrót czy coś...
    nie mam pojęcia?? Proszę o pomoc!
    Z góry dziękuję za wyrozumiałość i zrozumienie.

  • 2. Data: 2007-09-13 14:16:44
    Temat: Re: Wcześniejszy powrót z wychowaczego - dziwne
    Od: "juana" <g...@o...eu>

    > Czy może to że jest cisza coś znaczy: że się nie zgadza na powrót czy
    > coś...
    > nie mam pojęcia?? Proszę o pomoc!

    A moze dobrze by bylo pare dni przed pojawieniem sie w pracy sprobowac sie
    skontaktowac z szefem, porozmawiac, powiadomic, zapytac, jaki ma poglad na
    dalsza wspolprace. Nie wiem, wydaje mi sie, ze to w sumie tak wypadaloby
    zachowac sie kulturalnie, a nie jedynie proceduralnie:).

    pozdrawiam,
    joan

  • 3. Data: 2007-09-13 14:26:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kredytobiorca wrote:
> [...]
    > nie mam pojęcia?? Proszę o pomoc!
    > Z góry dziękuję za wyrozumiałość i zrozumienie.

    Skoro go poinformowales, ze sie stawisz, to ma ci jeszcze specjalne
    zaproszenie wysylac?

  • 4. Data: 2007-09-13 14:47:49
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    I po

    > Skoro go poinformowales, ze sie stawisz, to ma ci jeszcze specjalne
    > zaproszenie wysylac?

    No nie wiem - pytam tylko, czy tak ma być?
    A pojawiać się - odnośnie innego posta odpowiadam - nie ma po co: jaki szef ma
    pogląd to i ja wiem i szef wie, że ja wiem.
    Chodziło o coś innego, kiedy pytałem - jak w ww. pytaniu.

  • 5. Data: 2007-09-13 16:31:19
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > No nie wiem - pytam tylko, czy tak ma być?

    jest zdrowo, jesli ludzie rozmawiaja ze soba :)

    > A pojawiać się - odnośnie innego posta odpowiadam - nie ma po co: jaki
    > szef ma
    > pogląd to i ja wiem i szef wie, że ja wiem.
    > Chodziło o coś innego, kiedy pytałem - jak w ww. pytaniu.

    a dobrym zwyczajem jest spotkac sie z szefem pare dni wczesniej, omowic
    formy wspolpracy lub pozegnania :)

  • 6. Data: 2007-09-13 19:19:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kredytobiorca wrote:

    > No nie wiem - pytam tylko, czy tak ma być?

    tak, ma być.

    > A pojawiać się - odnośnie innego posta odpowiadam - nie ma po co: jaki szef ma
    > pogląd to i ja wiem i szef wie, że ja wiem.

    to po co bylo wysylac pismo, ze sie skraca urlop. Bylo od razu wyslac
    wypowiedzenie.

  • 7. Data: 2007-09-13 23:11:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kredytobiorca" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:013b.0000006e.46e9432e@newsgate.onet.pl...

    Lepiej było maila wysłać do pracodawcy, a nie na grupę.