  • 1. Data: 2007-09-13 14:05:22
    Temat: Bład w akcie notarialnym
    Od: Darek <c...@v...pl>

    Witam,

    Mam pytanie o potencjalne skutki błedu w akcie notarialnym. Zawarłem z
    deweloperem umowę w formie aktu notarialnego i własnie zauwazyłem że
    3notariusz błędnie wpisał numer KRS do aktu, pomylił sie i zamiast 6
    wpisał 9. Czy może to powodowac jakiekolwiek probley w przyszłości - mam
    na myśli sytuacje kiedy byłbym zmuszony wstąpic do sądu o przeniesienie
    własnosci lokalu na drodze sądowniczej. Czy musze to jakos skorygować a
    jeśli tak to w jakim trybie?

    Pozdrawam

  • 2. Data: 2007-09-13 14:27:28
    Temat: Re: Bład w akcie notarialnym
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Darek wrote:
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie o potencjalne skutki bĹ?edu w akcie notarialnym. ZawarĹ?em z
    > deweloperem umowÄ? w formie aktu notarialnego i wĹ?asnie zauwazyĹ?em Ĺźe
    > 3notariusz bĹ?Ä?dnie wpisaĹ? numer KRS do aktu, pomyliĹ? sie i zamiast 6
    > wpisaĹ? 9. Czy moĹźe to powodowac jakiekolwiek probley w przyszĹ?oĹ?ci -
    > mam na myĹ?li sytuacje kiedy byĹ?bym zmuszony wstÄ?pic do sÄ?du o
    > przeniesienie wĹ?asnosci lokalu na drodze sÄ?downiczej. Czy musze to
    > jakos skorygowaÄ? a jeĹ?li tak to w jakim trybie?

    Idz do notariusza i go o tym powiadom,
    On to skryguje.
    Nie czekaj az bedziesz mial poblemy.

  • 3. Data: 2007-09-13 14:34:07
    Od: Darek <c...@v...pl>

    witek wrote:

    > Idz do notariusza i go o tym powiadom,
    > On to skryguje.
    > Nie czekaj az bedziesz mial poblemy.

    Za drobna opłatą wynoszącą równowartośc połowy taksy notarialnej czy też
    zrobi to nieodpłatnie. Akt już jakiś czas temu znalazł sie w sądzie.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-09-13 15:17:15
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A po co notariusze obowiązkowo ubezpieczają się od OC ?
    JaC

    ---

  • 5. Data: 2007-09-16 15:02:11
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Darek" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Za drobna opłatą wynoszącą równowartośc połowy taksy notarialnej czy też
    > zrobi to nieodpłatnie.

    Za darmo. Po prostu usunie oczywista omyłkę pisarska.

    > Akt już jakiś czas temu znalazł sie w sądzie.

    To notariusz będzie pisał wniosek sprostowawczy do KW (na swój koszt
    oczywiscie).

  • 6. Data: 2007-09-16 15:02:51
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    >A po co notariusze obowiązkowo ubezpieczają się od OC ?
    > JaC

    A jaka tu jest szkoda? Bez przesady...