  • 1. Data: 2007-09-13 14:21:22
    Temat: Czy to legalne?
    Od: "Piotr Z." <P...@g...com>

    Czy moge na karcie do glosowania w najblizszych wyborach zamiast oddac
    glos to napisac "DARMOZJADY" i wrzucic taka karte do urny - czy to
    bedzie legalne?

  • 2. Data: 2007-09-13 14:24:14
    Temat: Re: Czy to legalne?
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Piotr Z. pisze:
    > Czy moge na karcie do glosowania w najblizszych wyborach zamiast oddac
    > glos to napisac "DARMOZJADY" i wrzucic taka karte do urny - czy to
    > bedzie legalne?

    Nie jest to karalne.

    Polecam jednak wybrać partię, która faktycznie chce zlikwidować
    koryto (tak, jest taka).

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-09-13 14:29:19
    Od: "Piotr Z." <P...@g...com>

    On 13 Wrz, 16:24, Liwiusz <l...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie jest to karalne.
    skoro nie jest zabronione - to jest legalne

    > Polecam jednak wybra parti , która faktycznie chce zlikwidowa
    > koryto (tak, jest taka).
    pewnie masz na mysli UPR - nie oddam na nich glosu bo chca przywrocic
    kary smierci. A ja nie przyloze reki do czyjejs smierci.

  • 4. Data: 2007-09-13 14:39:22
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Piotr Z. pisze:

    > pewnie masz na mysli UPR - nie oddam na nich glosu bo chca przywrocic
    > kary smierci. A ja nie przyloze reki do czyjejs smierci.

    To faktycznie nie masz na kogo g?osowac', jak sa; przeciwko karze
    s'mierci, to wysy?aja; wojska za granice;. Albo zajmuja; sie; budowa; dróg -
    tez. przyk?adaja;c re;ke; do czyjejs' s'mierci, w dodatku gorzej niz. kara
    s'mierci, bo niezawinionej...

    Mimo wszystko polecam ww. partie; :-)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2007-09-13 14:40:37
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Piotr Z. pisze:

    > pewnie masz na mysli UPR - nie oddam na nich glosu bo chca przywrocic
    > kary smierci. A ja nie przyloze reki do czyjejs smierci.

    To faktycznie nie masz na kogo głosować, jak są przeciwko karze
    śmierci, to wysyłają wojska za granicę. Albo zajmują się budową dróg -
    też przykładając rękę do czyjejś śmierci, w dodatku gorzej niż kara
    śmierci, bo niezawinionej...

  • 6. Data: 2007-09-13 15:06:38
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "Piotr Z." <P...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.com...
> [...]

    pewnie masz na mysli UPR - nie oddam na nich glosu bo chca przywrocic
    kary smierci. A ja nie przyloze reki do czyjejs smierci.

    Ale do trzymania czlowieka (bandyty) w klatce do konca zycia jestes?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2007-09-13 15:35:34
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Masz racje - po co zabic jednego notorycznego morderce, lepiej niech on zabije
    kolejne ofiary, jak to sie dzieje w
    takiej Szwecji przykladowo...
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2007-09-13 16:09:55
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w <news:fcbh68$jek$1@news.onet.pl>:

    > Nie jest to karalne.

    Tylko może być kłopot ze stwierdzeniem tożsamości sprawcy ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2007-09-13 16:28:12
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał

    > Tylko może być kłopot ze stwierdzeniem tożsamości
    > sprawcy ;-)

    To nie będzie podsłuchu/kamer w "przestronnym" miesjcu do głosowania? ;P

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 10. Data: 2007-09-13 19:02:53
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 13 Sep 2007 14:29:19 +0000, Piotr Z. napisał(a):

    > pewnie masz na mysli UPR - nie oddam na nich glosu bo chca przywrocic
    > kary smierci. A ja nie przyloze reki do czyjejs smierci.

    Ale przecież to, że w kk byłaby kara śmierci nie oznacza, że ktokolwiek
    straci życie.
    Jest nawet szansa, że wówczas mniej ludzi będzie ginęło: przestępcy w
    obawie o własne życie przestaną zabijać swe ofiary, więc 1) ofiara będzie
    żyła 2) przestępca będzie żył (bo nie będzie przestępcą).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/