  • 11. Data: 2008-12-17 14:23:29
    Temat: Re: Wczesniejsze emerytury
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 16 Dec 2008 08:30:34 +0100, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    >Bo mi srednio sie widzi, ze np. kierownik pociagu to niebezpieczna praca
    >albo kasjerka sprzedajaca bilety czym ona rozni sie od kasjerki z multikina
    Kasjerka wypowiadala sie niedawno w TV. Mowila jaka to ciezka praca:
    "sa koleje mazowieckie, przewozy regionalne, intercity... a bilety
    trzeba sprzedawac".

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl/sylwester - Może nad morze?

  • 12. Data: 2008-12-17 19:46:50
    Od: nadir <h...@o...pl>

    > Kasjerka wypowiadala sie niedawno w TV. Mowila jaka to ciezka praca:
    > "sa koleje mazowieckie, przewozy regionalne, intercity... a bilety
    > trzeba sprzedawac".

    U mnie w okolicy jest lepszy numer, jest stacja, na ktorej obecnie
    zatrzymuje sie moze z 10-15 pociagow osobowych i kilka inter/eurocity.
    PKP utrzymuje 2 kasy, jedna dla inter/euro druga dla reszty; osobowe,
    pospieszne. Obie dzialaja praktycznie przez cala dobe z malymi
    przerwami, ale nie da sie kupic biletow jednej spolki PKP w kasie drugiej.
    Efekt jest tak, ze jak kilka miesiecy temu z tamtad jechalem a
    polaczenie mialem skladane; expres-przesiadka-osobowy, to musialem
    odstac swoje przy obu kasach, zeby nabyc bilety.

  • 13. Data: 2008-12-18 07:09:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 17 Dec 2008 20:46:50 +0100, nadir <h...@o...pl> wrote:

    >Obie dzialaja praktycznie przez cala dobe z malymi
    >przerwami, ale nie da sie kupic biletow jednej spolki PKP w kasie drugiej.
    To akurat te kasjerki nie maja ciezkich warunkow ;)

    WAM

  • 14. Data: 2008-12-18 10:29:06
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "nadir" <h...@o...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > polaczenie mialem skladane; expres-przesiadka-osobowy, to musialem
    > odstac swoje przy obu kasach, zeby nabyc bilety.

    To moze pasazerów na wczesniejsze emerytury?
    PawelT