  • 1. Data: 2003-04-07 16:44:03
    Temat: Wazne Pytanie!!!!
    Od: "Cichy" <c...@o...pl>

    Mam pytanie, chcę sprzedawac na jednych z aukcji w internecie myzykę nagraną
    w formacie mp3. Problem jest taki ze nie wiem czy to jest do konca legalne,
    ale widząc ze w sieci jest wiele stron z udostepniona muzyka mp3 calkiem
    legalnie. Wiec jak to do konca jest z prawnego punktu widzenia, bo jak by co
    to nie chcial bym miec problemow z policja.
    Za odpowiedzi z gory dziekuje.
    Pozdrawiam.
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-04-07 17:01:42
    Temat: Re: Wazne Pytanie!!!!
    Od: "Sir B@m" <b...@s...pl>

    Użytkownik "Cichy"
    >Wiec jak to do konca jest z prawnego punktu widzenia, bo jak by co
    > to nie chcial bym miec problemow z policja.

    mam wielko nadzieję ,że zostaniesz namierzony i bedziesz mial problemy

  • 3. Data: 2003-04-07 17:39:39
    Od: "Cray" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Sir B@m" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
    > mam wielko nadzieję ,że zostaniesz namierzony i bedziesz mial problemy
    a to ja zadam inne pytanie:
    Jakie maga to byc problemy ? (uzytkownik prywatny, nie rozprowadzal - badz
    nie ma dowodow - tego komercyjnie, nie czerpal innych zyskow .....)

    Pozdrowionka śle Cray
    ..........::::::::::@::::::::::..........
    c...@o...pl

  • 4. Data: 2003-04-07 18:21:12
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    A ja mam jeszcze inne pytanie. Otóż chciałbym kupić LEGALNIE mp3. Czyli ze
    sklepu itd. Czy są jakieś polskie e-sklepy, które takie coś rozprowadzają?
    Ostatnio czytałem gdzieś w internecie, że taki system ma niebawem wejść do
    użytku. tylko nie wiem z kiedy był artykuł i nie wiem czy niebawem to już
    czy jeszcze :)

    PawełJ

  • 5. Data: 2003-04-07 20:04:37
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2003-04-07 18:44, Cichy wrote :
> [...]
    > legalnie. Wiec jak to do konca jest z prawnego punktu widzenia, bo jak by co
    > to nie chcial bym miec problemow z policja.

    Sam format mp3 nie jest nielegalny, gdyz jest to nosnik informacji.
    Nosnik informacji, taki jak papier, powietrze (glos), alfabet Braille'a,
    czy znaki wybijane tam-tamem. Istotne jest, czy sama informacja jest
    legalna. Jesli nabyles prawa do powielania jakiegos utworu, to jest to
    bez znaczenia, czy bedzie to na plycie gramofonowej, w mp3, na CD czy na
    czym kolwiek.
    Takze - zastanow sie, jakie utwory chcesz sprzedawac i czy masz do nich
    prawo. Jesli tak, to nikt Ci nic nie zrobi. Jesli nie, to Ci zrobi nawet
    jak bedziesz to mial na CD czy kasecie magnetofonowej czy czymkolwiek.

    --
    Szwejk
    "Like a madman laughing in the rain"

  • 6. Data: 2003-04-07 22:42:52
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia - Pn 07 kwi 2003 06:44:03p Cichy napisal(a) nastepujace slowa
    :

    > [ciach]

    czy Ty jestes autorem nagran ?

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 7. Data: 2003-04-08 19:05:32
    Od: "Cichy" <c...@o...pl>

    > czy Ty jestes autorem nagran ?

    niestety nie jestem autorem nagrań. ale teraz mnie ciekawi to jakim prawem
    najwieksze portale internetowe udostępniaja muzykę mp3 bez rzadnych
    ograniczeń.

  • 8. Data: 2003-04-08 19:14:25
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia - Wt 08 kwi 2003 09:05:32p Cichy napisal(a) nastepujace slowa :

    > niestety nie jestem autorem nagrań. ale teraz mnie ciekawi to jakim prawem
    > najwieksze portale internetowe udostępniaja muzykę mp3 bez rzadnych
    > ograniczeń.

    gdzie? z tego co pamietam to artysci, ktorzy umieszaczaja swoje utwory na
    portalach
    takich jak mp3.com.pl to tworcy niezalezni,poczatkujacy, itp. ktorzy w
    interneci widza
    swoja "szanse na sukces"

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 9. Data: 2003-04-11 16:18:58
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    pon, 07 kwi 2003 o 20:21 GMT pawel J napisał(a):

> [...]
    > użytku. tylko nie wiem z kiedy był artykuł i nie wiem czy niebawem to już

    Zobacz
    http://www.mediaservices.ru/

    Pozdrawiam
    KLoSS