  • 1. Data: 2003-04-07 15:24:25
    Temat: Rachunek-tpsa
    Od: "Maciej" <w...@w...pl>

    Dwa miesiące temu przyszedł do mnie rachunek za telefon na kwote 900zł, z
    tego prawie 700zł za polaczenia z 0700....Gdy zadzwoniłem aby wyjasnić
    sprawę powiedziano mi ze pewnie polaczyłem sie z płatnymi stronami przez
    internet nawet nie wiedzac o tym.Na szczescie udało mi sie płatność rozłozyc
    na raty, a usługe zablokowałem.A tu nagle za miesiąc przyszedł podobny
    rachunek. Co zrobić.
    Maciek

  • 2. Data: 2003-04-10 23:27:15
    Temat: Re: Rachunek-tpsa
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Maciej" <w...@w...pl> wrote in message
> [...]
    rozłozyc
    > na raty, a usługe zablokowałem.A tu nagle za miesiąc przyszedł podobny

    No coż zapłacić.
    podejrzewam, że są to połączenia z początku miesiąca kiedy jeszcze usługa
    działała.
    Sprawdź daty na bilingach.

  • 3. Data: 2003-04-11 16:11:53
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    pon, 07 kwi 2003 o 17:24 GMT Maciej napisał(a):

> [...]
    > na raty, a usługe zablokowałem.A tu nagle za miesiąc przyszedł podobny

    http://www.x86.pl/1/default.asp?IDN=28624&T=2&IDD=

    Pozdrawiam
    KLoSS