  • 1. Data: 2003-04-07 16:04:31
    Temat: Szukam prawnika do sprawy przeciwko PKO BP
    Od: "Nnnn" <j...@p...onet.pl>

    Jak w temacie,
    Bank się nie wywiązuje z umowy kredytowej (rąbią mnie w biały dzień)
    a arbiter nie zajmuje się kredytami mieszkaniowymi.
    Czy jest jakaś szansa na wyciągnięcie odszkodowania / rekompensaty za złe
    traktowanie od banku?
    Źle naliczają raty, nie dotrzymują zobowiązań z umowy, ściągają kasę w dni
    wolne od pracy, zmuszają do założenia ROR, obciążają mi ROR błędnymi
    kwotami, przeliczają wg złego kursu, odsyłają od jednej do drugiej osoby (za
    każdym razem nowe połączenie telefoniczne), nie dotrzymują deklaracji,
    obciążają prowizjami nie wykazanymi w umowie, zwalają wszystko na "system"
    a ja umowę mam z bankiem a nie jego systemem.
    Muszę stale pilnować każdej złotówki a przecież zapłaciłem im prowizję i
    płacę odsetki a traktują mnie jak intruza. Nie jest ten bank na pewno
    instytucją zaufania publicznego.
    Czy jakiś prawnik z Warszawy zajmie się tą sprawą?
    Myślę, że jest warta co najmniej 10tys. zł.

  • 2. Data: 2003-04-07 18:46:46
    Temat: Re: Szukam prawnika do sprawy przeciwko PKO BP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Apr 2003, Nnnn wrote:
    [...]
    >+ ściągają kasę w dni wolne od pracy,

    Ten zarzut bym przemilczał. Niektóre banki prowadzą operacje
    wewnętrzne również w dni wolne (można np. dokonać przelewu).
    I należy do tych banków PKP BP - w końcu konto w Inteligo
    mam to wiem :P ! IMHO na to (iż "prowadzą operacje") mogą
    się powołać a IMHO lepiej nie podawać (w razie oficjalnych
    wystąpień) dających się podważyć zarzutów bo to zdecydowanie
    psuje ogólny wygląd (zarzutów)...

    >+ zmuszają do założenia ROR,

    ?? Pistolet, karabin, pałka ?? ;)

    pzdr, Gotfryd
    (wyprowadzający się z grupy na trochę)

  • 3. Data: 2003-04-08 00:09:15
    Od: "Nnnn" <j...@p...onet.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
> [...]
    > się powołać a IMHO lepiej nie podawać (w razie oficjalnych
    > wystąpień) dających się podważyć zarzutów bo to zdecydowanie

    Ale w umowie stoi jak wół: jeżeli dzień płatności jest dniem ustawowo wolnym
    od pracy (a takim dniem jest bez wątpienia 1 stycznia) to termin płatności
    przypada na najbliższy dzień roboczy następujący po dniu płatności.

    > ?? Pistolet, karabin, pałka ?? ;)

    Nie założysz ROR -> nie ma kredytu (a bank zastrzega sobie prawo do odmowy
    udzielenia kredytu bez podawania przyczyn)

  • 4. Data: 2003-04-08 08:42:39
    Od: "gonz0" <g...@N...pl>

    Użytkownik "Nnnn" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie,
    > Bank się nie wywiązuje z umowy kredytowej (rąbią mnie w biały dzień)
    > a arbiter nie zajmuje się kredytami mieszkaniowymi.

    Gdzie masz ten kredyt ?? Moze jakies szczegoly ??

    gonz0

  • 5. Data: 2003-04-08 15:01:34
    Od: "Nnnn" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gonz0" <g...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Nnnn" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Gdzie masz ten kredyt ?? Moze jakies szczegoly ??
    >
    > gonz0

    PKO BP IX Oddział w Warszawie (ul. Nowogrodzka)

  • 6. Data: 2003-04-09 06:57:55
    Od: "gonz0" <g...@N...pl>

    > PKO BP IX Oddział w Warszawie (ul. Nowogrodzka)

    jesli nie jest to duzy kredyt (pojecie wzgledne) zabierz go stamtad i
    przenies do innego banku. Co prawda nie wiem czy zaplacisz cos dodatkowo ale
    unikniesz stresow.

    A ten system zwany ZORBA po prostu tak ma, ale to nie dowodzi. Wyslij pismo
    z zadaniem skorygowania i sprawdzenia wszystkich oplat oraz sprawdzenia daty
    ksiegowania poszczegolnych wplat. Na pismo musza odpowiedziec, tak mi sie
    wydaje, w jakies 30-60 dni. Jesli bedzie jakis rozjazd miedzy datami
    ksiegowania a wplatami (np 16 wplywa to 16 lub najpozniej 17 powinno byc
    zaksiegowane na kocie) to wtedy recznie zazadaj korekcji ! Musza to zrobic !

    gonz0