  • 1. Data: 2003-04-07 17:18:22
    Temat: prawa ojca
    Od: "Maciej" <w...@w...pl>

    Chciałbym sie dowiedzieć jak to jest z alimentami.Czy w każdej sytuacji
    trzeba jej płacić. Czy jesli dziewczyna specjalnie zajdzie w ciąze,wbrew
    partnerowi np.mówiąc ze bierze tabletki a w rzeczywistosci tak nie jest, to
    co wtedy. Jesli dziewczyna chce zlapać chłopaka na dziecko to czy wtedy też
    ojciec mósi płacić alimenty, czy mozna się wtedy zrzec ojcostwa.

    Maciek Górski

  • 2. Data: 2003-04-10 23:25:56
    Temat: Re: prawa ojca
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Maciej" <w...@w...pl> wrote in message
> [...]
    też
    > ojciec mósi płacić alimenty, czy mozna się wtedy zrzec ojcostwa.

    Och dzięki. Ale mi humor poprawiłeś.

  • 3. Data: 2003-04-10 23:37:19
    Temat: Odp: prawa ojca
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Maciej <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b74ou9$rrf$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    też
    > ojciec mósi płacić alimenty, czy mozna się wtedy zrzec ojcostwa.

    nie ma takiej możliwości jeżeli wniesie pozew o ustalenie ojcostwa a badania
    wykaża ,że jesteś ojcem to nikogo nie bedzie interesowało to czy sie
    zabezpieczaliście czy nie ... i nie ma mowy w tym wypadku o zrzeczeniu sie
    władzy jest taka możliwość ale nie w tych okolicznosciach ...
    Sandra

  • 4. Data: 2003-04-11 07:24:33
    Od: n...@i...pl

> [...]
    > co wtedy. Jesli dziewczyna chce zlapać chłopaka na dziecko to czy wtedy też
    > ojciec mósi płacić alimenty, czy mozna się wtedy zrzec ojcostwa.

    W łóżku jest równouprawnienie - również jeśli chodzi o myślenie ;)

    Mnie tylko zainteresowało, jak Twoim zdaniem powinno się odbywac udowadnianie
    tego, że poczęcie odbyło się w wyniku oszustwa??

    pozdrawiam i życzę, aby Twoje pytanie było czysto hipotetyczne

    Nika

  • 5. Data: 2003-04-11 14:03:32
    Od: "news" <k...@4...pl>

    "Sandra" <J...@w...pl> wrote in message
    > zabezpieczaliście czy nie ... i nie ma mowy w tym wypadku o zrzeczeniu sie
    > władzy jest taka możliwość ale nie w tych okolicznosciach ...

    a w jakich okolicznosciach ?

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp

  • 6. Data: 2003-04-12 00:31:20
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik news <k...@4...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b76hvl$1pm$...@s...atcom.net.pl...
    > a w jakich okolicznosciach ?

    np. matka wraz z ojcem moga zrzec się władzy rodzicielskiej a dziecko w
    przyszłości oddane będzie do adopcji... takie zrzeczenie kosztuje tylko
    30zł. i problem ma się z głowy ...

    Sandra