  • Date: Sun, 03 Aug 2008 16:44:17 +0200
    From: Pawel Debski <p...@e...usun.pl.to>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Warunkowa zgoda

    Szanowni Państwo!

    Jeden gościu chce ode mnie zgodę, potrzebną urzędowo. Zasadniczo nie
    chcę mu robić na poprzek, ale człowiek nie jest do końca poważny, więc
    jak by co chciałbym móc ją odwołać. Jak napisać w dokumencie urzędowym
    coś w stylu:

    "Zgoda niniejsza jest ważna, dopóki Pan X jest miły i uprzejmy, a jak
    będzie mi znowu śmiecie na działkę wrzucał, albo gumy palił, albo
    inaczej podpadnie, to zgodę mogę cofnąć i szałerek ma być migiem rozebrany"

    (ref. Prawo budowlane + rozporządzenie ministra o warunkach technicznych
    tego i owego)

    Z poważaniem
    PD