    From: "witek67" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Warunkowa zgoda
    Date: Sun, 3 Aug 2008 18:28:04 +0200

    Użytkownik "Pawel Debski" napisał w wiadomości
    Szanowni Państwo!

    Jeden gościu chce ode mnie zgodę, potrzebną urzędowo. Zasadniczo nie
    chcę mu robić na poprzek, ale człowiek nie jest do końca poważny, więc
    jak by co chciałbym móc ją odwołać. Jak napisać w dokumencie urzędowym
    coś w stylu:

    "Zgoda niniejsza jest ważna, dopóki Pan X jest miły i uprzejmy, a jak
    będzie mi znowu śmiecie na działkę wrzucał, albo gumy palił, albo
    inaczej podpadnie, to zgodę mogę cofnąć i szałerek ma być migiem rozebrany"

    Z poważaniem
    PD

    nie wiem czy takie warunki przejdą, równie dobrze mozesz tam umieścić "...
    jak pan X pierdnie to pozwolenie wygasa....."
    albo wyrażasz zgode na coś albo nie. a too czym piszesz wywalanie śmieci czy
    palenie gum to inna bajka,

    pozdrawiam witek