    From: "marian w" <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Warunkowa zgoda
    Date: Sun, 3 Aug 2008 23:53:02 +0200

    Użytkownik "Pawel Debski" <p...@e...usun.pl.to> napisał w
    wiadomości news:4895c444$1@news.home.net.pl...
    Szanowni Państwo!

    Jeden gościu chce ode mnie zgodę, potrzebną urzędowo. Zasadniczo nie
    chcę mu robić na poprzek, ale człowiek nie jest do końca poważny, więc
    jak by co chciałbym móc ją odwołać. Jak napisać w dokumencie urzędowym
    coś w stylu:

    "Zgoda niniejsza jest ważna, dopóki Pan X jest miły i uprzejmy, a jak
    będzie mi znowu śmiecie na działkę wrzucał, albo gumy palił, albo
    inaczej podpadnie, to zgodę mogę cofnąć i szałerek ma być migiem rozebrany"

    (ref. Prawo budowlane + rozporządzenie ministra o warunkach technicznych
    tego i owego)

    daj sasiadowi do podpisania weksel in blanco i wtedy daj mu zgode