  • 1. Data: 2019-01-08 14:57:33
    Temat: WC w markecie
    Od: "Okoń" <a...@g...com>

    Witam

    Czy na terenie sklepów wielko powierzchniowych typu "Biedronka", "Lidl"
    powinna znajdować się toaleta oraz WC z przeznaczeniem dla klientów. Czy są
    jakieś przepisy

    stawiające obowiązek na instalację tego typu pomieszczeń na właścicielach
    marketów.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2019-01-08 15:07:23
    Temat: Re: WC w markecie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 8 Jan 2019 14:57:33 +0100, Okoń napisał(a):

> [...]
    > jakieś przepisy
    > stawiające obowiązek na instalację tego typu pomieszczeń na właścicielach

    Internety powiadają, że toalety być powinny, ale wcale nie muszą:
    "Problem dotyczący braku dostępu do toalet nie omija także klientów sieci
    marketów. W tej kwestii dużą rolę odegrały nieprecyzyjne przepisy, które
    pozwalają na ich dość swobodną interpretację. Zakłada się, że sklepy o
    powierzchni powyżej 500 m2 muszą być wyposażone w toaletę dla klientów.
    Jednak w obowiązujących przepisach prawa nie ma jasnej definicji sklepu
    wielkopowierzchniowego. Dlatego też egzekwowanie tego, który sklep musi
    udostępniać toaletę, a który nie, jest mocno utrudnione. Można powiedzieć,
    że obecnie udostępnienie toalety przez sieć jest jedynie wynikiem dobrej
    woli właściciela."

    http://kabinysanitarne.pl/toalety-w-bankach-sklepach

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2019-01-09 12:11:50
    Od: ń <k...@t...sie>

    To nie jest sklep wielkopowierzchniowy jak dla mnie (no ale nie znam prawnej
    definicji).
    W Lidlu dziecko wpuszczą, szczególnie w środku zimy, w lecie prościej i szybciej na
    drzewko na parkingu ;-)

    -----
    > Czy na terenie sklepów wielko powierzchniowych typu "Biedronka", "Lidl" powinna
    znajdowaae sie toaleta oraz WC z przeznaczeniem dla

  • 4. Data: 2019-01-10 15:55:56
    Od: "Okoń" <a...@g...com>

    Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.
    Pozdrawiam.