  • 11. Data: 2019-01-10 06:40:25
    Temat: Re: Warszawski ratusz po-zwany za smog
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Jan 2019 20:47:23 +0100, Shrek napisał(a):

    > - uznają, że to nie miasto smoguje a jego mieszkańcy...

    A to podpada pod punkt 1.

    To juz predzej SM na kontrole wyslac i wykazac, ze powodka pali
    smieciami i jezdzi dieslem :-)

    J.

  • 12. Data: 2019-01-10 09:12:49
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-10 o 06:37, J.F. pisze:

    > A w cennik patrzyles ?
    >
    > We wroclawiu drogie jest przylaczenie do sieci.
    > Platne co miesiac, takze latem.
    >
    > A cieplo tez drogie - porownywalne z cena wegla :-)

    > Ale jest tez drugie rozwiazanie - male elektrocieplownie domowe.
    > Np na gaz.

    Z jednej strony piszesz, ze cieplo z ciepłowni jest tak drogie, bo
    porównywalne z ceną węgla, z drugiej piszesz o gazie, który wychodzi
    drożej... Inna rzecz, że tu nie chodzi o rozwiązanie dla tej osoby, a
    dla całego osiedla. Też zauważyłem zależność , tam gdzie osiedle domków
    zostało podłączone do sieci miejskiej, dym już w oczy nie gryzie...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 13. Data: 2019-01-10 12:05:24
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-09 o 23:16, Shrek pisze:

    > No rzeczywiście - Stare Włochy są w ciepłowniczej dupie, swoją drogą to

    I Stare, i Nowe Włochy. I jeszcze Ursus.
    A miasto nic nie robi, żeby poprowadzić magistrale przez osiedla
    pomiędzy ciepłowniami.

    > sieć ciepłownicza pod gminę podpada czy jakąś dalkie? No i jednak dalej
    > brak co nie upoważnia do palenia śmieciami (choć rozumiem, że ułatwia;)

    Ja zainstalowałem piec gazowy, zaś w kominku palę suchym drewnem.
    Ale przecież widoczne gołym okiem jest syfienie z okolicznych domów,
    kontrole Straży Miejskiej niewiele dają. Tym bardziej, że prowadzone są
    latem. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 14. Data: 2019-01-10 12:08:12
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-10 o 06:37, J.F. pisze:

    > A w cennik patrzyles ?
    >
    > We wroclawiu drogie jest przylaczenie do sieci.
    > Platne co miesiac, takze latem.
    >
    > A cieplo tez drogie - porownywalne z cena wegla :-)

    Bez namysłu bym swój dom podłączył. Same korzyści. I dla mnie, i dla
    miasta, i dla świata nawet.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 15. Data: 2019-01-10 12:19:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 9 stycznia 2019 23:16:39 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
    > No i jednak dalej
    > brak co nie upoważnia do palenia śmieciami (choć rozumiem, że ułatwia;)

    Z tym paleniem śmieciami to mit jest
    Sam póki co ogrzewam dom tzw śmieciuchem.
    I mógłbym palić śmieciami
    Tylko że tych śmieci to tyle ze miesięcznie raz moze by sie udało nagrzać CWU
    3-4 worki butelek plastykowych i innych foliowych opakowań, kartonów się miesięcznie
    nazbiera
    Gdybym to w piec wrzucił to szacuję że dłużnej jak pół godziny by się nie paliło.
    Wody na jedną kąpiel dla rodziny może bym tym nagrzał
    Więc nie jest problem ze ludzie pala śmieciami, te dymiące kominy to palone węglem
    jest.
    Zresztą spalenie 4 worków butelek pet by ani dymu ani odczuwalnego smrodu nie dało

  • 16. Data: 2019-02-04 21:04:25
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 10 Jan 2019 06:40:25 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To juz predzej SM na kontrole wyslac i wykazac, ze powodka pali
    >smieciami i jezdzi dieslem :-)

    https://wiadomosci.wp.pl/grazyna-wolszczak-jezdzi-vo
    lvo-z-silnikiem-diesla-ale-walczy-ze-smogiem-6342264
    752219777a
    ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2019-02-05 00:39:12
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 04.02.2019 o 21:04, j...@i...pl pisze:
    > https://wiadomosci.wp.pl/grazyna-wolszczak-jezdzi-vo
    lvo-z-silnikiem-diesla-ale-walczy-ze-smogiem-6342264
    752219777a

    Aha. A w TV kilka dni temu jakiś człowiek argumentował, że dizel
    (drobnym druczkiem: dobrze utrzymany) truje mniej niż elektryk (drobnym
    druczkiem: na prąd z węgla).

    --
    Alf/red/

  • 18. Data: 2019-02-05 23:10:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 04 Feb 2019 21:04:25 +0100, j...@i...pl napisał(a):

    > https://wiadomosci.wp.pl/grazyna-wolszczak-jezdzi-vo
    lvo-z-silnikiem-diesla-ale-walczy-ze-smogiem-6342264
    752219777a
    > ;)

    No, to teraz mnostwo mozliwosci prawnych dostrzegam :-)

    J.

  • 19. Data: 2019-02-06 07:03:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.02.2019 o 23:10, J.F. pisze:

    lvo-z-silnikiem-diesla-ale-walczy-ze-smogiem-6342264
    752219777a

    > No, to teraz mnostwo mozliwosci prawnych dostrzegam :-)

    Jakie na przykład?

    Shrek

  • 20. Data: 2019-02-06 13:26:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >>> https://wiadomosci.wp.pl/grazyna-wolszczak-jezdzi-vo
    lvo-z-silnikiem-diesla-ale-walczy-ze-smogiem-6342264

    Pani Grazyna, oswiadcza, ze jezdzi dieslem, bo jej wolno, i ma racje
    :-)

    A jesli wladza uwaza, ze diesle produkuja smog, to niech zakaza ich
    uzytku.

    Za odszkodowaniem dla wlascicieli ...

    ... No chyba, ze wymysla bez odszkodowania :-)

    Na to wchodzi Volvo, i oswiadcza, ze ich diesel nikogo nie truje, a
    kto tak twierdzi, z tym spotka sie w sądzie :-)

    Jeszcze mozna sprobowac wznowic sprawe pani Grazyny i zarzucic jej, ze
    sie przyczynia.
    Sa to uzna, lub nie.
    Ale trzeba opinii rzeczoznawcy.

    I znow Volvo czuwa.