  • 1. Data: 2019-01-07 19:29:33
    Temat: Jest akt oskarżenia w sprawie Stachowiaka ale przeciw "reporterowi"
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.tvn24.pl/wroclaw,44/sprawa-stachowiaka-r
    eporter-ktory-nagrywal-zatrzymanie-oskarzony-o-przem
    oc-wobec-policjantow,898096.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-01-07 19:37:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > interwencji. Wówczas śledztwo zostało umorzone, ale po dwóch latach
    > prokuratura wróciła do sprawy. [...]
    > Policja nazwała ich "reporterami". [...]

    No wlasnie, tu mnie kulsony wk*

    I jeszcze
    "Mężczyźnie zarzuca się, że użył przemocy wobec interweniującego
    policjanta, popychając go rękami w plecy, w celu zmuszenia do
    zaniechania czynności służbowej. "

    A coz to za czynnosc sluzbowa kulson wykonywal ?

    J.

  • 3. Data: 2019-01-07 21:30:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.01.2019 o 19:37, J.F. pisze:

    > No wlasnie, tu mnie kulsony wk*

    Kulsony jak kulsony - nikt spoecjalnie nie jest zaskoczony ich postawą.
    Prokurator - to ta osoba powinna cię wybitnie wkurwiać.

    Shrek

  • 4. Data: 2019-01-07 22:16:45
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-07 o 21:30, Shrek pisze:

    > Kulsony jak kulsony - nikt spoecjalnie nie jest zaskoczony ich postawą.
    > Prokurator - to ta osoba powinna cię wybitnie wkurwiać.

    Pewnie miał wybór. Akt oskarżenia albo delegacja na 6 miesięcy do Suwałk
    z perspektywą jej przedłużenia. W obecnej prokuraturze to norma

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2019-01-07 22:22:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.01.2019 o 22:16, Sonn pisze:

    > Pewnie miał wybór. Akt oskarżenia albo delegacja na 6 miesięcy do Suwałk
    > z perspektywą jej przedłużenia. W obecnej prokuraturze to norma

    Może i tak, ale mimo to go to nie usprawiedliwia. Zresztą obstawiam, że
    po prostu przydzielili sprawę jakiemuś co sam się do takiej roboty rwał.
    Po co sobie życie komplikować, jak chętni sami się pchają, żeby zrobić
    dobrze?

    Shrek

  • 6. Data: 2019-01-08 02:37:25
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Kulsony jak kulsony - nikt spoecjalnie nie jest zaskoczony ich postawą.
    > Prokurator - to ta osoba powinna cię wybitnie wkurwiać.

    Prokurator jak prokurator -- od tego jest, zeby oskarzac. Taka robota.
    Dopiero jak sad skaze swiadka, bedzie mozna sie wk...

    Chyba ze jednak znajda sie nagrania (a nie tylko zeznania), ze faktycznie
    popychal.

  • 7. Data: 2019-01-08 06:39:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2019 o 02:37, Queequeg pisze:

    > Prokurator jak prokurator -- od tego jest, zeby oskarzac. Taka robota.

    Ciekawe. Bo nie mógł się dopatrzeć związku policjantów ze smiercią
    Stachowiaka.

    Myślałem, że prok jest od tego, żeby oskarżać winnych, a nie tak
    pierwszwego z brzegu. Ale układa się to w logiczną całość - państwo jest
    po prostu wrogiem obywatela.

    Shrek

  • 8. Data: 2019-01-08 06:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Queequeg q...@t...no1 ...

    > Prokurator jak prokurator -- od tego jest, zeby oskarza

    Twoim zdaniem prokurato nic nie weryfikuje i jest tylko listonoszem...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 9. Data: 2019-01-08 08:46:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Jan 2019 21:30:16 +0100, Shrek napisał(a):
    > Kulsony jak kulsony - nikt spoecjalnie nie jest zaskoczony ich postawą.
    > Prokurator - to ta osoba powinna cię wybitnie wkurwiać.

    Masz racje, ale widac to zorganizowana grupa przestepcza.

    J.

  • 10. Data: 2019-01-08 10:24:30
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Kulsony jak kulsony - nikt spoecjalnie nie jest zaskoczony ich postawą.
    > Prokurator - to ta osoba powinna cię wybitnie wkurwiać.

    Dlaczego uważasz, że prokurator lepszy?
    Ziobrysta jesteś?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)