  • 1. Data: 2003-04-01 10:33:38
    Temat: WYNAGRODZENIE - spółka ma problemy i nie chce wypłacic
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam byłem zatrudniony w Sp. z o.o., teraz jest w krytycznej sytuacji
    finansowej, ale cały czas jakoś działa, co mam robić do sądu pracy o
    wynagrodzenie ?

    Mam świadectw pracy sprostowane w ktorych napisano ze nie zostalo wynagrodzenie
    wypalcone.

    Co z rozliczeniem z Urzedem Skarbowym ?
    Pomocy ktos mi pomoze napisac taki pozew, albo cociaz sprawdzi moj napisany ?

    Dominik

  • 2. Data: 2003-04-01 23:45:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Apr 2003 p...@p...onet.pl wrote:
    [...]
    >+ Co z rozliczeniem z Urzedem Skarbowym ?

    Dotyczy świadczeń (w tym pensji) *wypłaconych*.
    Nie było "postawienia do dyspozycji" -> nie było zaliczki
    podatkowej -> nie liczy się do podatku.

    pzdr, Gotfryd
    (nie wypowiadający się co do reszty)